voor de meiden die zwanger zijn en tarwekiemolie hebben geslikt van tevoren: hebben jullie het idee dat het eraan heeft bijgedragen dat je sneller zwanger werd?
100% zeker weet ik het natuurlijk niet maar ik raakte zwanger in de maand toen ik het begon te slikken. 3x per dag na mn eisprong. Eerste maand was het helaas een miskraam. De ronde daarna weer na mn ei begonnen en weer zwanger. Dit keer gaat het vooralsnog super. Ik vind het wel toevallig dat het 10 maanden niet lukte en de 2 maanden met tarwekiemolie wel.
Hier ook 100% overtuigd!! Ik ben begonnen met slikken, direct die maand zwanger Mijn vriendin (1 jaar bezig zonder succes) ook direct zwanger Mijn collega; 6(!!) jaar bezig incl alle behandelingen en hulp zonder succes.. Begonnen met tarwekiemolie; spontaan die maand zwanger!! Wij hebben alle 3 de tarwekiemolie capsules van best choice gebruikt
Wauw wat een goed verhaal! Ik heb die van A. Vogel, ik hoop dat dat net zo goed is haha! En slikten jullie het alleen na je eisprong of de hele cyclus door?
Dit geeft mij hoop! Vorige ronde gestart met tarwekiemolie 3x per dag na de eisprong en was zwanger, helaas een miskraam geworden. Maar nu weer op het wachtbakje en vanaf mijn ei weer gestart met tarwekiemolie, dus hopelijk is ook het direct weer raak..
Hoop inderdaad dat het net zo effectief voor jullie is!! Gewoon direct beginnen en niet pas na de eisprong Fingers crossed x
Nee, mijn cyclus raakte in de war en werd steeds langer.. Dat heb ik gebruikt ver voor de zwangerschap van de oudste
Ik ben zwangerJe bent zwanger! Hier kan je het goede nieuws meedelen en kan iedereen je feliciteren. Je topic staat verkeerd, tenzij we je moeten feliciteren met je zwangerschap.....
Ik wilde graag reacties van meiden die zwanger zijn, vandaar. Bij zwanger worden had het weinig zin vond ik. Tenzij daar meiden waren die al kinderen hebben en ook nog ervaring met tarwekiemolie. Ik wist dus niet waar ik het anders moest plaatsen.
Er zijn echt heel veel topics over tarwekiem olie met poll. Doe maar even zoeken op 'tarwekiemolie' hier op de zoekfunctie van het forum. Maar even antwoord op je vraag. Ik begon ermee in ronde 9 en was ronde 10 zwanger.. Slikte 2 per dag in de ochtend (ipv 3, 3x per dag) van kruitvat eigen merk.
Oh ik had gezocht, maar kreeg niet heel veel resultaten. Daar waren maar enkele reacties en volgens mij is het ook iets wat de laatste tijd hot item is en waar je al wel een conclusie aan kan verbinden misschien. Vandaar dat ik nog eens de vraag wilde stellen. In elk geval bedankt voor je reactie!
Tarwekiemolie kan niet zomaar door iedereen geslikt worden. Dat is vooral voor vrouwen die een dun baarmoederslijmvlies hebben aangezien de tarwekiemolie ervoor zorgt dat het dikker wordt. En als het TE dik wordt, komt er ook geen zwangerschap. Zo heb ik hebt begrepen. Verbeter mij maar als ik verkeerd ben