Ik had al eerder gereageerd in dit topic, maar wil je dit nog laten weten Ik ben er vorige ronde mee gestart na mijn eisprong en ik was zwanger, helaas werd dat een v.mk. Nu deze ronde weer na mijn eisprong ermee gestart en heb gisteren en vandaag positief getest! Dus ja ik ben weer zwanger! Geen idee of het toeval is, maar wij zijn blij!
Ik ben begonnen voor mijn eisprong, net na mijn week menstruatie, ik weet niet wanneer mijn eisprong is. Zou halverwege volgende week ergens moeten zijn
Bij mij heeft het denk ik geholpen. Slikte ze wel icm Etos zwanger worden vitamines. Dus weet niet waar het precies aan gelegen heeft. Maar 2 keer binnen 3 rondes zwanger.
Ik ga ook maar na m'n ei beginnen dan, uit de poll blijkt toch dat het een beetje om het even is. Wil alleen echt niet dat m'n cyclus in de war raakt! Maar het is het zeker waard om te proberen! Fijn zoveel reacties, bedankt dames
Gewoon de hele maand geslikt. Eerste maand direct zwanger. Tarwekiemolie is een natuurlijk product dus als het niet werkt, is het niet schadelijk! Ik zou het zeker aanraden om te proberen!
Ik ga het nu ook gebruiken, vanaf deze ronde. Ik ga tot aan de eisprong teunisbloemolie gebruiken, want daardoor had ik afgelopen ronde mijn eisprong een paar dagen eerder gehad. Na de eisprong ga ik tarwekiemolie slikken.
Ik heb wel het idee dat het geholpen heeft. Maar het is puur om je baarmoederslijmvlies dikker te maken. Door de MA en curettage was mijn baarmoederslijmvlies erg dun.. Na 6 maanden proberen, de 7e maand elke dag trouw geslikt en toen was het raak!