Hallo dames! Heeft er iemand ervaring met de pillen van "Etos" zwanger worden? Ik heb een redelijk regelmatige cyclus, vraag me af of hierdoor mijn cyclus in de war zou kunnen raken. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en/of meningen
Ik heb ze een tijdje gebruikt. Gooide mijn cyclus niet in de war maar hielp ook niet bij het zwanger worden.
Weet natuurlijk niet of de pillen hebben geholpen, maar 2X vlot zwanger. Het zijn vitamines, dus dat kan niet gauw kwaad lijkt me. En ik had er destijds veel positieve verhalen over gelezen. Bij mij deed het niks met m'n cyclus.
Ik slik ze ook, nu voor de tweede maand. Nog geen succes dus maar er zit ieder geval foliumzuur in en lijkt me niet dat het kwaad kan. Zit nu in ronde 7 dus hoop dat ze deze maand hun werk gaan doen 😉.
Mijn cyclus was zowieso onregelmatig, dus geen idee of de etos zwanger worden pillen daar iets aan veranderd hebben. Wel was ik zwanger in de ronde dat ik de pillen begon nemen. Maar ben vlot zwanger geraakt (3 rondes) dus wellicht was ik erzonder ook wel zwanger geweest die ronde. Maar het kan geen kwaad denk ik om wat extra vitamines te slikken.
Oke bedankt dames ik heb ze gekocht maar begin er pas de volgende cyclus mee. Heb al bijna mijn eisprong dus ik laat ze nog even liggen.