Hai allemaal, Mijn man en ik willen graag een eerste kindje. Ik ben sinds december 2013 gestopt met de pil. Mijn menstruatie cyclus varieert van 24 tot 29 dagen. De laatste twee maanden is mijn cyclus 28 dagen. Mijn eerste ongesteldheidsdag was 28 april 2014. Ik heb mijn eisprong op 11 à 12 mei gekregen. Dit getest dmv ovulatietest. Nu is het zo dat ik sinds een week pijn had bij het plassen en pijn midden in de onderbuik. De huisarts dacht aan een blaasontsteking. Urine was 2 x schoon maar is wel op De kweek gezet. Hier heb ik nog geen uitslag van. Voor de zekerheid heb ok van de huisarts een kuur amoxilline gekregen ( geslikt sinds vorige week zaterdag). Gisteren kreeg ik plots weer vage buikpijn laag in de onderbuik en heb een klein beetje bloedverlies gehad. Dit is voor De rest niet doorgezet. Vandaag ook geen bloedverlies gehad. Mijn vraag is kan het zijn dat een ab kuur een innesteling kan afbreken? Kan dit een innesteling zijn? Ik voel me erg onzeker erover, Google me suf! Mijn arts zegt puur afwachten.. Maar hoop dat ik toch meer info van jullie kan krijgen. Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je arts op de hoogte was van je zwangerschapswens toen hij/zij de antibiotica voorschreef? Want in dat geval zal hij/zij natuurlijk alleen bepaalde AB voorschrijven die niet schadelijk zijn bij een eventuele zwangerschap. En dan zal het dus ook geen eventuele innesteling afbreken. Ik denk dat de arts bedoelde met afwachten, dat het afwachten is of het innestelingsbloed is of niet. Sterkte met afwachten!
Volgens Apotheek.nl - Apotheek.nl: betrouwbare informatie over medicijnen en gezondheid Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap In de normale dosering kunt u dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Hai allemaal, Bedankt voor jullie reactie. Ik heb de arts inderdaad op de hoogte gesteld dat mijn man en ik een kinderwens hebben. Toch was ik op een o andere manier onzeker hierover vooral omdat ik gister een sliertje bloedverlies heb gehad met daarbij wit doorzichtig slijm. Vandaag merk ik tevens weer doorzichtig slijm maar geen bloed. Ik denk dat er inderdaad niks anders op zit dan geduld hebben.