Heeeele diepe zucht....

Discussion in 'Zwanger worden' started by apie3, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Potverdorie!:x Zit vandaag op dag 35.. Heb op dag 25 een korte bloeding gehad. Getest op dag 30, en 2 licht positieve testen gehad. Sindsdien: geen bloeding, geen posi testen meer!
    Gisteren bij de ha geweest. Die zegt vrijdag opnieuw testen, en afwachten. Hij vond het heel vreemd, maar kon niet met een verklaring komen. Het zou een miskraam kunnen zijn, het zou een bbz kunnen zijn, of toch een twijfel beebje. Zo eentje die nog niet goed weet wat ie wil zeg maar ;).

Hij zegt dat de bloeding geen menstruatie kan zijn geweest. Te kort daarvoor... Ben lekker eigenwijs, maar ik begin zo langzaam te denken dat het wel een menstruatie was. Alleen dan heel kort?

Diepe zucht..... Ik hoop maar zo op een positieve test vrijdag! Heb nu sinds maandag niet meer getest. Wordt een beetje test moe (en arm :D)

Moest er ff uit!
    Thanks voor het lezen...

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Jeetje wat vervelend!! Maar kan er geen bloedtest gedaan worden dan?
    Dit wachten maakt je ook gek...
    Dat van het test arm kan ik me geheel in vinden ;)
    Ik heb er in 't verleden al zoveel testen doorheen gedraaid.. Daar kun je heel wat moois voor kopen :D

3. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    Wat een onzekerheid zeg.....
    Sterkte met wachten en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Het lijkt wel alsof je positief getest hebt rond je eisprong. Als je over 4 dagen nog niet ongesteld bent zou ik opnieuw testen.

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hoi! De ha gaf aan dat een bloedtest niets extra toevoegt. Is het een bbz dan geeft de bloedtest wel aan dat er hcg is, maar niet of het in de baarmoeder zit. Ik mag volgende week wel een echo laten doen, als ik nog steeds niet ongesteld ben, en mijn test nega blijft. Als ie positief is, moet ik nog een week wachten met de echo.. Dus tot die tijd?????

Heb niet positief getest tijdens mijn eisprong denk ik. Ik denk dat mijn eisprong veel later was (2feb) dan ik berekend had. Had ook meerder posi ovu testen, de eerste 23 jan, toen 25 jan en daarna pas weer op 1 feb..... Dus mijn eerste zwangerschaptest was 11 februari.

Ik voel me eigenlijk heel ellendig! Iid die onzekerheid! Mijn ovutesten worden nu weer steeds donkerder. Mogelijk een eisprong die eraan komt?! Als die bloeding mijn menstruatie was tenminste. Tja dan ga je weer.... Als als als ;)

Fijn dat je er hier ff zo je hart kan luchten. Mijn man is onderhand moe van mijn gebabbel, en denkt er vrij luchtig over. We zien wel zegt ie dan.

Mijn borsten doen nog steeds erg pijn, en mijn baarmoedermond ook (lijkt ook helemaal opgezet) Ik heb heel veel witvloed. Maarja, de gedachte van de wens wil je ook nogal eens wat laten voelen he!

Thanks meiden! Jullie zijn schatjes!

6. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    hi apie,

wat ontzettend onzeker! Op zich zouden die positieve ovu testen wel een goed teken kunnen zijn, want ik heb gehoord dat die bij zwangerschap ook positief worden... spannend dus. Ook je andere dingen passen erbij, maar ja, al die tekenen kunnen altijd 2 kanten op :(

wat voor zwangerschapstesten gebruik je? Ik heb van sensitest nl hele goedkope, die wel heel sensitief schijnen te zijn (je kunt van -4 dagen voor nod testen). Zeker als je ze met ovu testen besteld, krijg je ze bijna voor niets (nou ja, voor onder de euro). Misschien kun je die bestellen en dan gewoon lekker elke dag testen, dan kun je in elk geval iets. Als je ze besteld heb je ze heel snel in huis.

Hoop voor je dat het positief is, maar het klinkt wel veel belovend toch hoor.

sterkte!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Heb hetzelfde gehad vorige week. Had een druppeltje bloed gehad een paar dagen voor NOD. Daarna alleen nog wat bruinverlies. Daarna een posi test enkele dagen overtijd. Helaas 2 dagen later weer nega. En ja, de symptomen bleven totdat ik ongi werd, heb dus een vroege miskraam gehad.

Jouw situatie klinkt hetzelfde, maar ik hoop dat het toch blijft plakken!

8. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met wachten wat is dat toch vervelend he?!

9. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ja want ovutesten worden ook donker als je zw bent, had je vanochtend weer getest?

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey meiden!

Ik gebruik de zwangerschaptesten van mamie2be. Die positieve vorige week was van kruidvat 2v5, en van babyboom.
    Ik heb wel de sensi ovu testen gebruikt, maar die werden niet echt positief bij mij;)!
    Ik zou morgen weer moeten testen volgens de ha. Ik denk erover om tot maandag te wachten, omdat ik vandaag echt knaller positieve ovu testen had (2 verschillende gedaan ;)). Heb sinds vannacht ook een heeeeeele gemene buikpijn. Wrsch darm ontsteking, icm een eisprong? Blijven mijn ovu's nu positief, dan zou ik bijna weer hoop gaan krijgen. Worden ze in het weekend negatief, dan mag ik ervanuit gaan dat ik een eisprong heb gehad?!

Heb alleen helemaal geen vruchtbaar slijm! Wel heel veel wit (sorry voor het detail :D) maar het klotst er soms gewoon uit! Dat is wel ongebruikelijk voor mij. Maarja, dit hele verhaal is ongebruikelijk haha.

Als mijn eisprong de 1 ste of 2e geweest is, 4 of 5 dagen daarna idd de innesteling (bloeding) dan zou ik de 15 of 16 e eigenlijk pas kunnen testen. Gaaaaaaaaaaaaaaan we weer als als als!

Erg frustie dit! Ben blij dat ik jullie heb!

xxx apie

11. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

Dec 13, 2010
    261
    0
    0
    Nou meid ,

Het zal zwaar zijn om te proberen hier niet te veel mee bezig te zijn !!

Hoop op goed nieuws voor je morgen !

12. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ha ha ha, lijkt alsof ik mezelf lees, als als als :D

Maar heel verstandig, door met ovu en als ie posi blijft na weekend toch echt een zw er tegen aan gooien.

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Joh... Jij bent 7 dagen overtijd? Bij jouw al wat nieuws???
    xx

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Dank u dank u:D! Soms probeer ik best verstandig te zijn ;)....

Denk wel aan een "duurdere" test, de predicor ultra... Die zou het minste toch moeten kunnen opsporen he?!

15. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    :D :D

hoeft toch niet meteen duur te doen.
    volgens mij staat hier op zsp 2v5 van Kruidvat op nummer 1
    (soms betr dan ultra testen)

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Heb die van kruidvat 2 v5 gedaan. Eentje positief, eentje negatief (paar dagen later dan he)..
    Eigenlijk heb je gelijk. De ultra kan 4 dagen vooraf al wat aangeven, maar dat kan de k 2v5 ook.... Ik denk dat ik gewoon de gedachte gang had van dan blijf ik niet hopen dat ik te weinig of teveel urine gebruikt heb. Als de ultra ultra negatief aangeeft (haha leuke woordspeling NOT) dan weet ik heeeeeeeeel zeker dat het niet is. Maar van de andere kant ga ik dan waarschijnlijk weer denken dat de ultra niet betrouwbaar is, en alsnog de k 2v5 halen... Tja zelf kennis! Dus idd we gaan voor de kruidvat testen!
    Thanks voor het ophelderen van mijn gedachten!

17. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    apie,

ik bedoelde niet de ovu testen van sensitest, maar de zwangerschapstesten. Dat de ovu's van hun niet positief werden bij je zegt denk ik niets over de zwp hoor.

Zelf hou ik ook absoluut niet van al die onzekerheid, dus heb een hele batterij (8 stuks) aan testjes liggen. Dan kan ik lekker testjes doen als ik twijfel. Maar goed, sommigen houden ook niet zo van testjes doen dus ieder zijn ding.

Het is erg verwarrend altijd he? Maar ook wel leuk dat je nu best wel goede hoop mag hebben hoor!

Laat je weten hoe je test uitpakt?

succes met "er niet mee bezig zijn" ;)

18. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    oja, over betrouwbaarheid en te veel/ weinig urine gebruiken: volgens mij valt het heel erg mee hoor, dat dipsticks minder betrouwbaar zouden zijn daarom. Het is nl precies hetzelfde stripje als in een cassette (heb er eens een open gemaakt) alleen drup je dan dus in een gaatje. Je kunt als je zou willen ook op je dipstick druppen denk ik en daarnaast zuigt die dipstick zich gewoon zelf vol, dus er zit altijd ong even veel urine in (tenzij je hem er te vroeg uit haalt). Maar als er iets in je urine aanwezig is en die is niet te verdund, dan haalt hij het er wel uit hoor.

Je kunt wel proberen de avond van te voren niet meer/ heel weinig te drinken. Hoe geconcentreerder, hoe beter je resultaat!

Dus: weg met die kop thee! :D

19. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey vasca! Ik bedoelde de cassettes van kruidvat. Ik heb geen dipstick zwangerschaptesten in huis (meer)..... Ik heb van sensitest de ovulatie testen gebruikt in het verleden, om mijn eike op te sporen, maar die bleven negatief.. Ben toen overgegaan op een ander merk. De zwangerschaptesten van sensitest heb ik eigenlijk helemaal niet gebruikt. Die gaf toen we bezig waren voor de jongste maar liefst 3 x vals positief aan! Das inmiddels dan weer ruim 3 jaar geleden maar toch..

Mijn ovu's waren vandaag weer positief. Buikpijn is inmiddels gelukkig weer gezakt. Dus misschien toch een eitje gehad? Morgen maar weer testen. Dan zouden ze negatief moeten zijn. Heb me voorgenomen om de volgende zw test ook echt maandag pas te doen!

Hou het lekker spannend zo hahaha

20. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    vanmorgen een negatieve test gehad. Mijn ovulatie testen zijn nu ook weer minder positief, zeg maar gerust zwaar negatief! Ik denk toch dat het mijn menstruatie geweest is toen. En dat ik inmiddels alweer een eitje gehad heb. Maar volgende dilemma: de ha had gezegd dat ik bij een nega test ongesteld moet worden.Gebeurde dit afgelopen vrijdag niet, dan zou ik morgen een echo moeten maken... Als ik gewoon ongi ben geweest toen, dan is het ook een beetje overbodig om een echo te doen. Thans, dat lijkt mij.... Wat zouden jullie doen? Toch een echo? Of gewoon afwachten tot 6 mrt (nieuwe nod datum) op een hoooopelijk posi test?
    xxxx

Share This Page