Hoi allemaal Weet iemand nog een leuke/goede fotograaf die kiekjes maakt van de bolle buik in de omgeving Arnhem/Nijmegen? Heb er via google een hele hoop voorbij zien komen maar ze vragen allemaal een behoorlijk bedrag en uiteindelijk krijg je maar iets van 5 foto's Alvast bedankt voor het mee denken!
Ik heb ook zitten kijken en vind het allemaal een behoorlijk bedrag voor wat wij kunnen missen. Ik heb zelf een spiegelreflex en ga daarom zelf aan de slag met wat attributen en dergelijke. Foto bewerk programma's doen ook al veel. Bekijk bijlage 377349
Een vriendin van me uit Wijchen doet ook zwangerschapsshoots en newbornshoots. Betaalbaar!! Pb me maar voor haar contactgegevens als iemand interesse heeft!
Kristel Arends Fotografie - Newbornfotografie - Arnhem - Nijmegen - Ede - Apeldoorn - Gelderland Ik vind haar super
Zwangerschapsfotografie Wijchen. @ Elaine Fotografie | Newborn- zwangerschap – baby – bruidsfotografie wij hebben hier babyfoto's laten maken, ik vond haar erg fijn en leuke foto's