Na een missed abortion in september heb ik nog maar 2 cyclussen gehad. Ik weet dat mijn lijf de kans moet krijgen om te herstellen en alles weer op orde te krijgen. Maar het duurt me te lang.. Ik zou graag weer normale cyclussen hebben. Nu lees ik veel over tarwekiemolie, teunisbloem olie en etos zwanger worden.. Wie oh wie kan mij hier meer over vertellen. Of heeft andere tips om mijn cyclus buiten de gynaecoloog om regelmatiger te krijgen. Of iig te proberen.
Tarwekiemolie verlengt de luteale fase. Dat is de fase tussen eisprong en menstruatie in. Er zijn gevallen bekend dat tarwekiemolie de hele cyclus in de war haalt dus ik weet niet of het verstandig is om daar aan te beginnen. Teunisbloem olie ken ik niet. Etos zwanger worden dat zijn gewoon voedingssupplementen. Kan ik mijn ogen zo wie zo geen kwaad. Heb je nog geen positieve ovulatietest gehad?
Ja wel heb een positieve ovulatietest gehad en 12 dagen later ongesteld geworden. Het gaat vooral om tijd voor de eisprong. Wil graag weer een regelmatige cyclus. Voorlopig nog geen zin in een bezoek aan de gynaecoloog. Eerst even proberen wat de ervaringen en tips van andere moeders in spe.
Ik probeer deze maand teunisbloemolie uit, neem dit tot aan eisprong om cyclus te verkorten.. Over paar weken kan ik je vertellen of het heeft geholpen Heb er nog weinig negatieve verhalen over gelezen!
Ik heb geen tips/ervaringen maar wil wel mijn overwegingen met je delen. Ik heb nl. ook een cyclus gehad die van slag was na de curettage. Bij mij werd ie alleen extreem kort (19). Ik heb mijn lijf de tijd gegeven en nu is de cyclus weer op orde. Ik ben daar zo blij mee dat ik juist geen tarwekiemolie ga slikken om het niet van slag te brengen (blijkbaar ben ik er gevoelig voor, om van slag te raken..). Ik eet nu gezond, slik foliumzuur en gewone vitaminepillen. Het is me al een keer gelukt zonder denk ik dan maar succes met je keus maken!
Ik zou denk ik afwachten wat je lichaam deze ronde doet. Best kans dat ie al een stuk beter op orde is. 38 dagen is overigens niet extreem lang. 28 dagen is een gemiddelde. Als je lf maar genoeg dagen is. Maar je weet natuurlijk niet wat de gemiddelde lengte van een cyclus is. Je bent zwanger geraakt in de eerste ronde na het stoppen met de pil. Zou het toch even afwachten voordat je van alles gaat proberen.