tarwekiemolie/ teunisbloem

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweetlakecity, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smaya

smaya Lid

2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    waar kan ik die pillen halen?

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi, ik heb de pillen van het Kruidvat.

groetjes Inger

3. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

ik slik nu zo goed als een maand teunisbloemolie van Etos. Ben ermee begonnen omdat ik na het stoppen met de pil na 83 dagen nog niet ongi was en ik het heb laten opwekken met medicatie. Teunisbloemolie zou je cyclus regelmatiger (en hopelijk ook korter) moeten maken zeggen ze!
    Weet niet of het daar nu mee te maken heeft, maar heb deze week op dag 25 mijn ei gehad! Daar ben ik al superblij mee, teken dat het toch nog werkt he!
    Draag sinds eergisteren ook een maansteen die ik zelf heb uigekozen, de mevrouw van het winkeltje zei dat de meesten binnen de 6 weken zwanger waren, hihi!
    Ben dus eens benieuwd of deze combinatie ook goed zal aanslaan ;)

Groetjes

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb zowel tarwekiemolie- als teunisbloemoliecapsules gebruikt gedurende enkele maanden. Op mijn cyclus hadden ze geen enkel effect. Ik ben ook niet zwanger geworden maar kreeg wel véél meer pukkels en vlekken op mijn huid. Voor mij een reden om ermee te stoppen. Ik heb wel nog bijna volle potten van beide supplementen staan: teunisbloemolie 1300 mg van De Tuinen, grote pot, en tarwekiemolie van kruidvat (of trekpleister, een van de twee), kleinere pot. Als iemand ze wil hebben geef ik ze graag weg, wel liefst ophalen. Regio 078. Als je interesse hebt, stuur dan even een pb.

Deel Deze Pagina