Snap niks er niks van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Les87, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 Les87, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    Eind december gestopt met de pil voor ons eerste kindje.
    De eerste maanden aardig last van kwaaltjes maar was toch het ontpillen.
    Na mijn vakantie in april zijn er erachter gekomen dat ik last had van galstenen (sinds is gestopt bent met de pil).
    Begin mei ben ik dus geopereerd en hebben ze de galstenen en galblaas verwijderd.
    Ben daarna op 4 mei ongi geworden daarna rond mijn eisprong flink geklust. Uiteindelijk 4dagen (zondag 2 juni) voor nod toch een test gedaan en was positief, later die dag toch een bloeding gehad (heeft ongeveer 3ddagen geduurd). Op advies van de huisarts een week wachten en opnieuw testen of het is blijven zitten, maar helaas.
    Nu weer een week voor mijn eisprong in de avond met het eten flink misselijk en ook bijna niks eten, ook begin ik een beetje last van me borsten te krijgen en sinds een paar dagen flinke krampen onderin me buik.
    Ondertussen weet ik dat ik nu ongeveer me eisprong moet hebben, maar waarom zoveel last van me lichaam al zo vroeg.
    Kan het zijn dat ik toch zwanger ben of het toch nog het ontpillen is of omdat ik misschien een vmk heb gehad. Nu ondertussen ook nog flink aan het klussen. Maar ik weet het gewoon niet meer, hebben jullie enig idee.

2. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste vind ik het heel erg dat je een miskraam hebt gehad'

Maar Het duurt even voordat de zwangerschaps hormoon uit je lichaam is, heb je al opnieuw getest?
    Geoetjes

3. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zat 8 juni heb ik nog een test gedaan maar was negatief.

4. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd, misschien moet je even een inwendige echo laten maken
    Misschien is het nog niet helemaal schoon van binnen in je baarmoeder?
    X

5. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toch ha gebeld vandaag en moet morgen opnieuw testen. Komt vaak voor dat je een paar dagen bloed en dat zit als menstruatie en toch nog gewoon zwanger zijn. Vooral omdat ik veel misselijk ben. Dus even afwachten en anders afspraak bij ha maken.

Deel Deze Pagina