Nijntje, had je ook de tarwekiem doorgeslikt toen je wist dat je zwanger was? Biancs, tja ze zeggen dat vakantie en loslaten soms helpt. Hebben dat hier ook al geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik ben er ook deze ronde mee begonnen... Ik heb een erg korte LF. Meestal 3-5 dagen na eisprong begint iets wat moet lijken op ongesteld zijn... maar het niet echt is... Heb ook langere cycli... Kan allemaal nog ontpillen zijn... Maar ik dacht; we kunnen het altijd proberen! Ben benieuwd of het wat gaat doen... Zo niet kun je er altijd weer mee stoppen toch...
Dat klopt helemaal waiting4amber. Zo denk ik er ook over. Als je lf te kort is deze ronde ga je dan naar de ha toe? Omdat het eitje dan niet goed kan innestelen?
Ja ik heb ze zo'n 3 weken doorgeslikt tot het 1e potje leeg was. Geen idee hoe lang het beste is, maar het kan in ieder geval geen kwaad had ik gelezen. Ik slik nu teunisbloemolie en dat mag echt niet als je zwanger bent, dus daarom vanaf de eisprong denk ik nu maar de tarwekiemolie.
Nijntje, ik had begrepen dat het je baarmoederslijmvlies dikker maakt, dus zo blijft je vruchtje beter zitten. Misschien gewoon nog tot een week of 12 doorslikken als je weet dat je zwanger bent? Amber denk idd dat het ontpillen is, maar die tarwekiem kan geen kwaad, wie weet reguleert het je cyclus wel???
Jammer Julia.... duimen voor de volgende ronde... Hier ook nog geen nieuws... want heb nog geen eisprong gehad... dus tot op heden nog geen versnelling van m'n cyclus... Ik ga wel 17 mei naar de gyneacoloog... omdat ik eigenlijk nog steeds niet ECHT ongesteld ben geweest en iedere keer buikpijn heb... maar verwacht er weinig van... Ben bang dat ze zegt, kom maar terug als je het een jaar geprobeerd hebt...
Ik ben deze maand ook gestart met tarwekiemolie. Vanaf mijn menstruatie tot eisprong neem ik teunisbloemolie. Na einde menstruatie gestart met tko. Die zal ik doornemen tot einde cyclus. Voorlopig nog geen eisprong gehad, nu op CD 14. Enig verschil die ik merk is dat mijn puistjes op mijn rug die ik heb sinds de pilstop aan het verminderen zijn. Toch 1 positief effect!