Een droom...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma86, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Vanochtend vroeg had ik een droom:

Ik was zat van de pil en stopte daar mee. Een paar dagen later (het kan natuurlijk niet maar in dromen wel) bleek ik al zwanger! Ik was zooo blij en gelukkig. Ook omdat het zo snel al raak bleek! Het geluksgevoel stroomde gewoon door me heen. En toen werd ik dus met een schok wakker... na een paar seconden zakte het gelukkige gevoel weg... ik ben helemaal niet zwanger, zit zelfs nog aan de pil.

Hebben meer meiden die wel een baby willen maar er nog niet voor kunnen/willen gaan hier ook 'last' van? Droom zelf wel vaker dat ik (net) zwanger ben of ga bevallen maar deze droom staat me nog erg helder voor de geest.
    Of ben ik teveel met mijn kinderwens bezig?

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Herkenbaar! Wij moesten eerst erfelijkheidsonderzoeken afwachten voordat wij er voor wilden gaan. Tja, en dan wil je steeds meer en meer en duurt dat wachten zo lang! Waar het hart van vol is ... ;).

3. cybell

cybell Niet meer actief

Ik ben zelf al enige tijd bezig om zwanger te worden maar herken die dromen ook wel om eerlijk te zijn.
    Ik droom met enige regelmaat zwanger te zijn of zelfs al een kindje te hebben.

Ik denk dat het te maken heeft met de wens die je hebt.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Oh ja, nu we echt bezig zijn, is het helemaal erg :D

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb die dromen ook met regelmaat sinds we besloten hebben een kindje te willen krijgen. Als ik dan wakker wordt en beseft dat het een droom was wordt ik een beetje chaggy haha.

6. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Nou ik ben niet bewust bezig met zwanger raken maar toen de symptomen begonnen was ik wel blij en ik had een droom gehad over een ei ( een kippen ei) en dat het een verband had met de grote van mijn baarmoeder en ik was in mij droom wel zwanger.. ben nu inmiddels al een week overtijd maar afgelopen weekend 2 negatieve testen gehad.. maar na mijn 'ei' droom heb ook meerdere dromen gehad over dat ik zwanger was/ben.

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nou, ben blij dat ik niet de enige ben haha.
    Droom ook best vaak dat ik moet bevallen. Gek genoeg droom ik altijd over het begin van de zwangerschap (testen, net een paar weekjes zwanger) of over het einde, de bevalling dus. Alsof daar tussen niks is? Of misschien kan ik me daar helemaal niks bij voorstellen.

Hopelijk zijn jullie snel zwanger! *duim duim*
    Ik moet nog ff wachten tot ik stop met de pil.

Deel Deze Pagina