Ik heb ze een tijdje geslikt, omdat ze ook miskramen zouden tegenaan. Dat heeft bij mij niet geholpen Wel had ik een mooie regelmatige cyclus met de pillen, maar ik weet niet zeker of dat nu echt door de pillen kwam. Ze schijnen ook goed voor je huid te zijn, maar dat werkte bij mij ook niet. Ik ben er ook maar weer mee op gehouden. Ach het kost niks en het kan geen kwaad. Wie weet doet het bij jou wel wat?
Ja ik neem ze voor een regelmatige cyclus en eventuele snellere bevruchting Ben begin jan. gestopt. Nu nog niet ongesteld geweest.. Hmmppff.. Dus ben ze gaan slikken sinds vorige week.. kijken of het iets helpt..
teunisbloem schijnt ook voor een betere cyclus te zorgen. Geen idee of het helpt, maar ik lees weleens wat positief erover hier. Je kan ook de combi van beiden gebruiken. Succes en hopelijk wordt je ook 9 maanden niet meer ongesteld
Teunisbloem maakt mijn cyclus ook mooi regelmatiger! Heb een superonregelmatige cyclus door pco, maar sinds ik die pillen slik worden de cycli steeds regelmatiger en korter..