Tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ShyGirl, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hallo meiden,

In een andere topic las ik over Tarwekiemolie. Deze ronde (9) ben ik ook begonnen met het slikken van Tarwekiemolie.

Nu ben ik heel benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Ik las dat iemand al gelijk na de 1e keer gebruik al zwanger was. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Grtjs
    ShyGirl

2. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Niemand?????

3. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

ik ben vorige cyclus begonnen met tarwekiemolie. Ik kan je geen ervaring geven v.w.b. zwanger worden, want mijn man heeft slechte zwemmers, dus bij ons is de kans sowieso al praktisch nihil, maar ik merk deze cyclus dat ik helemaal geen pms heb. Heerlijk zonder die prikkelbaarheid, wisselende stemmingen en zere borsten.
    Ik heb ook de indruk dat mijn baarmoederslijmvlies beter is, omdat ik meer slijmverlies heb als normaal en daar is de tarwekiemolie ook voor bedoeld natuurlijk.
    Succes, hoop dat het gauw raak is!

4. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    #4 ShyGirl, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010

Jij ook succes met zwanger worden!! Voor mij gaat dat niet op heb geen last van pms. Fijn dat jij daar geen last meer hebt door de tarwekiemolie! Ik ben erg benieuwd of het gaat werken. sowieso kan het geen kwaad en is voor veel dingen goed. Dus baat het niet schaat het niet.

Grtjs ShyGirl

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben halverwege deze ronde ook begonnen met tarwekiemolie. Echt een ervaring ermee heb ik dus nog niet omdat ik er pas net mee begonnen ben.

6. tine1978

tine1978 Lid

14 mrt 2010
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen tarwekiemolie maar teunisbloemolie.

Voorlopig ook nog geen spectaculaire meldingen te doen omdat ik nog niet lang bezig ben.

Het lijkt in de downstairsdepartment wel wat meer slijm te bevorderen maar ik weet niet of het daardoor is of gewoon toevallig een tijdje wat meer slijm ;)

7. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0

Ik ben dus ook halverwege begonnen nadat ik op deze site las dat er een aantal dames ervaring mee heeft dat ze daarna zwanger zijn geraakt.

Daarom ook benieuwd of er meer deze ervaring hebben.

Ben benieuwd of het bij jou aanslaat!! En natuurlijk bij mezelf.

grtjs
    Shygirl

8. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Van Teunisbloemolie het ik begrepen dat dit je cyclus beter regelt. Bij Tarwebloemolie zou dit eerder helpen om een goede doorbloeding te hebben wat de innesteling bevorderd. Maar hou ons op de hoogte ben benieuw of teunisbloemolie je een blije vrouw maakt en we je binnenkort mogen feliciteren;)

grtjs
    ShyGirl

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier eerst teunisbloemolie gebruikt, maar daar schijn je een mk van te kunnen krijgen. Dus ben na mijn vmk overgestapt naar tarwekiemolie, en deze beeb is wel blijven plakken.

Of het door de tarwekiemolie komt weet ik natuurlijk niet, want heb ook een hsg gehad de ronde voordat het raak was.

10. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    GEFELICITEERD!!!! fijn dat je zo snel na je VMK weer zwanger bent geworden.

Bedankt voor je reactie. Dat wist ik niet dat je van Teunisbloemolie een mk kan krijgen. Ben ik blij dat ik daaraan niet bent begonnen.

Ik hoop dat er bij mij ook een beeb blijft plakken!
    Volgende week weet ik pas meer.

Grtjs
    ShyGirl

11. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Verder echt niemand ervaring

12. Lovie

Lovie Actief lid

21 feb 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Mag ik vragen waar je dat koopt en in welke vorm neem je dat dan in?
    Wil het ook weleens proberen en idd baat het niet....

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik heb het toevallig net gekocht naar aanleiding van dit topic :D Ze hebben bij de kruidvat capsules met olie, kleine pilletjes die je 3 keer per dag in moet nemen :)

Inderdaad, baat het niet, dan schaadt het niet! (sterker nog het is volgens mij gewoon wel goed voor je!)

Ik ben benieuwd! als ik de volgende keer ineens zwanger blijk te zijn, laat ik het meteen weten! :D

14. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0

Idd ik heb het ook gekocht bij de kruidvat. zijn kleinde ronde capsules. Makkelijk in te nemen. Je moet ze idd 3 keer per dag innemen.

Als je erop google lees je er meer over waarvoor het allemaal goed is. Dus kan nooit kwaad. Ik heb vriendlief ook die pillen in zijn hand gedrukt.

Ik ben er benieuwd hoe het jullie vergaat.....laat het weten als je wilt! Ik hou jullie ook op de hoogte!

Vandaag getest maar was negatief maar moet nog tot 7 mei. Dus hoop ik dat ik te vroeg heb getest!

Grtjs ShyGirl

15. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Het is idd ook voor andere dingen goed!! Ik ben benieuwd!! zeker laten weten!!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb het net als de rest ook gekocht bij Kruidvat. Zijn kleine ronde capsules.

Ben benieuwd of het werkt, nog even afwachten zit nu 3 dagen na mijn ei.

17. Lovie

Lovie Actief lid

21 feb 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan ga ik die vandaag eens kopen.
    Heb gisteren ookal een maansteen gekocht bij de Tuinen, dus hopen maar dat het werkt!
    (zal voor deze ronde wel geen zin meer hebben want mn ei is al voorbij, moet nog tot 11 mei afwachten)

Groetjes!

18. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Ik had ook al eens gelezen dat een maansteen helpt bij vruchtbaarheid. Ik ben erg benieuwd hoe je ervaringen ermee zijn. Laat je het weten?

x ShyGirl

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    En, Shygirl? Al positief getest? :D

Volgens mij is groene thee ook heel goed voor een betere doorbloeding van je baarmoederwand, waardoor een innesteling makkelijker zou gaan.. Heb ik ook eens ergens gelezen, dus ik aan de groene thee deze ronde :p Ik ben benieuwd!

20. Lovie

Lovie Actief lid

21 feb 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou wel heel mooi zijn als de steen direct zn werk zou doen!
    Heb er een hard hoofd in maar aan de andere kant wil ik het toch proberen. Je hoort het van me!
    Nog even afwachten....

x

Deel Deze Pagina