eerste teken van zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssgerundt, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Vanaf welke dag kan je verwachten dat je aan hand van je lichaam voelt dat je misschien zwangerschap bent, b.v. misselijk zijn, moe, gevoelige borsten... noem maar op?
     
  2. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi hoi,

    Ik kan hier zelf uit ervaring helaas nog geen antwoord opgeven.. Wel hoor ik van vriendinnen etc.. dat het gewoon ''anders voelt'' je voelt dat er iets is op de een of andere manier..

    Je kan wel al een paar dagen voor je NOD proberen te testen? dan weet je het.. en met misselijkheid en moeheid verschilt denk ik enorm.. mijn vriendin werd pas misselijk na 7 weken terwijl mijn nicht vanaf de eisprong ongeveer al boven de pot hing tot halve wegen haar zwangerschap..

    Succes!
     
  3. jantien78

    jantien78 Nieuw lid

    6 mrt 2011
    2
    0
    0
    ik heb nu sinds een week het idee dat het net boven mijn schaamstreek wat boller is...of wat harder aan voelt...geen idee of dat kan hoor?
    Weet iemand of het kan dat ik nu al iets voel??? moet 10 maart ongesteld worden.
     
  4. Lamiss

    Lamiss Lid

    13 mei 2010
    34
    0
    0
    ik ben de afgelopen 3 dagen wel elke dag misselijk en heb lage rugpijn en steken in mijn onderbuik, net of ik morgen ongesteld moet worden, heb ik eigenlijk wel elke maand maar niet zo vroeg, ik moet pas 12 maart ongi worden.
     
  5. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hey dames,,
    ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x
    vanmorgen bij de HA geweest en ze zei mij dat ik vrijdag nog een thuistest moet doen en is die dan nog steeds nega dan maandag bloed test..
    had een cyclus van 28 dagen, kon ik de tijd op gelijk zetten..

    2 weken voor nod veel witte vloed gehad..
    vanaf dat ik me nod moest krijgen ook weer veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen:(
    pijnlijke tepels, soms branderig, hardere/grotere borsten.
    soms misselijk als ik te snel opsta en snel shaggy en eet meer..

    ik word erg onzeker omdat mijn lichaam me eigenlijk zegt dat het mss nu raak is maar toch twijfel ik omdat ik bang ben telleur gesteld te worden pfff

    wie heeft er meer ervaring mee??

    groetjes
     
  6. tis

    tis Actief lid

    28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij op de 21e dag van mijn cyclus. Tien dagen voor ik kon testen wist ik het eigenlijk al zeker. Maar ik lees ook vaak dat mensen nul comma niks voelen... Zal bij iedereen anders zijn...
    SUCCES
     
  7. mamaz

    mamaz Lid

    6 mrt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL

    Ik voel het ook letterlijk lopen. En dan maar weer een sprint naar de wc. Maar telkens loos alarm. Ga binnenkort de huisarts bellen. Want wij worden er ook best onzeker van, van al dat lange wachten.
     
  8. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Mijn eerste teken is altijd een posi test geweest. Tekenen van ongi worden en zwanger Ijn, zijn bijna hetzelfde.
     
  9. jolien77

    jolien77 Lid

    6 mrt 2011
    51
    0
    0
    onderwijs
    ergens in nl
    hallo ssgerundt...

    nou idd wel of niet zwanger...

    moeilijk hoor...

    de symptomen klinken in elk geval goed beloven voor jou!!

    maar jah het is bij iedereen anders.

    ik ben gisteren voor een bloed test geweest...

    ben nu 6 dgn overtijd..

    wist ook niet vanaf wanneer testen de een zegt dit de ander dat..

    mijn testen geven negatief aan pfff zit met zweet handjes te wachten tot dat ik mag bellen(straks om half 12) en het antwoord krijg op mijn brandende vraag..

    ik wens je heel veel succes!

    ps ik mocht gelijk bloedtest doen omdat ik al in behandeling ben van een gyn om dat ik een eierstok en eileider voor evt bbz...
     
  10. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy dames,,
    aan hoe ik me voel lijkt het me niet dat ik ongesteld word..
    en zoon pijnlijke tepels als nu en harde borsten heb ik nog nooit gehad.
    maar ik wil niet teveel hopen want dadelijk valt het tegen pfff...
    groetjes
     
  11. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier was ik overtuigd dat ik ongi zou worden, symptomen waren precies hetzelfde. Maar toch zwanger!
     
  12. moniekjuh

    moniekjuh Actief lid

    17 aug 2010
    170
    0
    0
    Hi Allemaal,

    zit even met jullie mee te lezen en jullie zitten net zoals ik in een spannende tijd...
    ik ben vandaag net 1 dag overtijd!heb wel wat vage klachtjes beetje misselijk,lage rugpijn en pijnlijke/gevoelige tepels dit laatste heb ik al vanaf het weekend e ben ontzetend moe!en idd vorige week ook last van veel afscheiding...
    ik weet dat mijn lichaam me vreselijk de gek aan kan steken dus wacht ik nog even met testen tot zaterdag maar dat houd net over dat ik stiekem wel heel erg graag wil weten waar ik aan toe ben vreselijk dat wachten!!

    Jolien ik hoop voor je en zal knetterhard duimen voor je dat de bloedtest positief uitpakt voor je!
    hou ons op de hoogte!!

    liefss
     
  13. babywens2011

    babywens2011 Fanatiek lid

    1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat spannend hier zeg..

    @Moniekjuh ongelofelijk dat jij zolang kunt wachten. Wel knap van je hoor.. ik had dus allang getest

    Eigenlijk voel ik zelf nog vrij weinig.. vorige maanden altijd veel last van steekjes enzo, nu eigenlijk nergens last van.. Geen idee of dit goed is?
     
  14. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hey dames,
    de pijn aan men tepels word met de dag erger..
    steeds branderiger als me vriend eraan komt:(
    vrijdag test doen.. pfff dat wachten is niks..
    vrijdag dan 2 weken overtijd..
    groetjes
     
  15. moniekjuh

    moniekjuh Actief lid

    17 aug 2010
    170
    0
    0
    tja sta ook van mezelf dat kijken or dat ik zolang kan wachten maar heb in de afgelopen maanden wel vaker getest en was dus negatief altijd dat teleurstellende!!
    ik wilde dat streepje erwel op kijken!!!!
    maar jah begin nu toch ook wel beetje zenuwachtig ervan te worden..en de vraag te stellen aan mezelf zou het dan echt zo zijn(?)
    ik had anders mischien wel eerder getest maar ga de nachtdinst in vanacht en leek me niet echt verstandig om dan met ochtend urine (wat ik het beste vind om mee te testen)om daar mee te testen aangezien je de hele nacht wel wat drinkt..

    ik ben de gehele dag al zoww moe!!pff niet normaal meer!zou het bij horen of afgelopen nacht gewoon te vast geslapen ik heb overal wel een weerwoord op...wil gewoon niet nog eens teleurgesteld worden zaterdag en ik hoop dat er dan een streepje van het scherm afspat!

    die gevoelige tepels is ontzettend vervelend ik heb het de afgelopen dagen ook gehad vandaag even weer wat minder maar mn borsten zijn wel behoorlijk gespannen..

    spannend.... voor ons allemaal!!

    liefss
     
  16. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    is idd erg spannend,
    ik doe vrijdag testen en kan ook niet meer wachten..
    en anders maandag bloed test..
    dat wachten vinden ik en mijn vriend maar niks..
    en ben zelf ook erg moe.. gister en eergister middag dutje gedaan..
    groetjes
     
  17. MamaVanAnnemijn

    MamaVanAnnemijn Nieuw lid

    9 mrt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen idee wat me nu te wachten staat....

    Ben altijd al heel onregelmatig ongi en heb vorige week donderdag een bloeding gehad,dacht dat ik ongi werd maar het heeft niet doorgezet,er gingen belletjes rinkelen en heb nu al een aantal testen gedaan,allemaal negatief (testen die gebruikt kunnen worden vanaf 4 dagen voor de datum van ongi).

    Vanaf dat moment elke dag wel buikpijn zoals ik normaal heb als ik ongi moet worden,gespannen borsten en veel vloeien.

    Wanneer zou ik kunnen testen en zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?We zijn vanaf dec 2009 al gestopt met de pil dus zouden het wel erg leuk vinden.

    Bij mijn dochter kwam ik er pas bij 18 weken achter dat ik zwanger was.Vandaar dat ik niet weet wat ik moet voelen.
     
  18. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ik kan je niet zeggen wat je moet voelen..
    en wat ik zo lees is dat het bij iedereen anders is..
    ik vloei zelf ook veel.. en had 2 dagen voor nod 2 druppels bruin bij afscheiding.. en 2 dagen daarna mss 1 druppel licht roze..
    verder niets.. en nu erg zenuwachtig

    ik duim voor je meis:D
     

Deel Deze Pagina