klussen timen, hoe doen jullie dat?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bbxx, Jul 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Een wat vreemde vraag, maar hoe krijgen jullie je man zover om op het juiste moment extra te klussen? Charmes in de strijd gooien is een voor de hand liggende, maar ben toch ook benieuwd naar jullie verhaal.

Mijn man gelooft allemaal niet zo in al dat 'eisprong' gedoe en getime.. je moet er toevallig allebei zin in hebben en een beetje geluk bij hebben..

Een melding dat mijn eisprong eraan komt werkt eerder averechts, want dan moet het.. ik heb dus ook wel eens maanden gehad dat ik mijn ei heb laten schieten omdat manlief even geen zin had. :x

Ik test wel, ov clearblue test, maar alleen voor mezelf. Mijn man wil wel heel graag een kindje hoor! Hij is ook degene geweest die voorstelde om er voor te gaan.

2. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hier word er om de 2 a 3 dagen geklust vanaf dag 10 tot dag 25 daarvoor en daarna wanneer we zin hebben, rond eisprong misschien een keertje extra omdat ik zogenaamd "ineens" zin heb :D ;)

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier word weet mijn vriend ook van niets wanneer mijn ei ook maar zou kunnen zijn.
    We doen het gewoon wanneer we zin hebben. En ik moet zeggen,dat heeft hij altijd, dus alleen ik hoef maar zin te maken! (voor zover dat nodig is...;))
    Dus tja, niet echt een probeem.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hier ook het voordeel van een vriend die altijd wel zin heeft. Dus ik "bespring" hem gewoon wat vaker hahahaha.

Maar ik vertel hem dus inderdaad absoluut niet wanneer mijn ei is hoor. Op een of andere manier werkt dat toch als een koude douche bij sommige mannen. Het "moeten presteren" kan dan soms een te hoge druk veroorzaken. Hij weet wel ongeveer waar ik zit in mijn cyclus en dat houdt hij zelf ook bij dus dat scheelt weer, maar ik zal het hem nooit bewust zeggen.

Ik begin ook altijd al met het hele verleidingsspel om het zo maar te noemen, net na ongi. Dan kun je dan gewoon doen als je zin hebt en is het niet zo verplicht.

Voordeel is dat de meeste mannen, (uitzonderingen daargelaten) meer zin krijgen hoe vaker ze sex hebben en jij hebt hoe dan ook al zaadjes in je die braaf op je eitje liggen te wachten.
    Je kunt dan ook makkelijker eens een dagje overslaan zonder dat jij je gelijk voelt alsof je een kans gemist hebt.
    Werkt voor allebei voordelig.

Trek iets leuks (lees, sexy)aan voor als hij thuis komt, paradeer wat voor hem, flirt met hem, maak er een spel van. Laat hem maar voor je werken om het zo maar te zeggen. Niet gelijk toegeven, maar geil hem eerst op.Gooi er eens een asociaal vluggertje doorheen ipv het gewone werk. Lekker afwisselen.
    Werkt hier in ieder geval heel erg goed. Dan denkt hij ook niet aan ei of niet ei........Het gebeurd dan spontaan terwijl jij evengoed weet hoe je cyclus in elkaar steekt. Beetje sturen dus. En het houdt het ook nog eens spannend hahahahaha

Heel veel succes!!!!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wij hebben nooit 'getimed' met sex. Gewoon wanneer we zin hadde en schijnbaar werkte dat prima. ;)

6. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hier is het wel enigzins bekend..maar hij zit er zooo vaak naast!
    Ik zeg niet wanneer het is...maar we klussen wanneer we zin hebben (en in mijn achterhoofd zit wel de eisprong) de grap is dat als ik er geen druk op leg (niet zeg wanneer het is) dan heeft hij zelf sowieso meer zin! Wel bijzonder.
    Wij houden ons overigens niet aan de om de 2 dagen ongeveer...we doen het soms echt gewoon lekker iedere dag..en dan weer idd met 2 dagen ertussen!

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wij klusten de eerste maanden om de 2-3 dagen. Dan 1 maand eens afgesproken met vriend (was heeeeel moeilijk) om elke dag te proberen gedurende een week rond de eisprong. Was toen ronde 9 en was raak.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    als je man liever niet weet wanneer je ei er ongeveer is, dan is de enige goede tip denk ik om dat hem niet te vertellen. hou het voor jezelf :)
    en ga idd eens op de verleidingstoer ;) kunnen ze heel leuk vinden!
    zelfs al gaat t met subtiele hints :D (op de een of andere manier snappen mannen alleen subtiele hints als t met seks te maken heeft ;))
    of trek idd een spannend setje aan o.i.d. :)
    of geef hem een massage, kan ook erg opwindend werken :)

heb gelukkig zelf ook een man die eigenlijk altijd wel zin heeft, enige obstakel voor ons is dan nog wel eens dat we doordeweeks te moe zijn 's avonds :D maar als ik doordeweeks mn eitje heb dan zorg ik ervoor dat we voor het eten nog even leuke dingen doen ;) we eten toch altijd pas laat dus wat dat betreft :D
    en vorige ronde gebruikte ik voor t eerst ovutesten, en ik had net een knalpositieve gehad toen hij thuis kwam, ik dus helemaal blij vertellen dat ie eindelijk positief was (ei was laat, en daarna korte lf gehad), maar gelukkig voelde hij geen druk :) of tenminste, niet dat ik weet :D

maar, succes in elk geval!

9. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik ben lekker aan het meelezen hoor met jullie :) wel grappig dat weinig vertellen van dat ei, had een beetje de indruk dat ik een van de weinige stiekemerds was, haha.

Wel handig als je vent altijd zin heeft, trouwens. Als die van mij moe is, en dat is geregeld na een drukke werkdag, is het allemaal niet zo vanzelfsprekend hoor :p

10. bbxx

bbxx Niet meer actief

Gefeliciteerd! Pff iedere dag :D Daar moet ik zelfs niet aan denken, lijkt me heel moeilijk.;)

11. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    je moet er niet te veel druk op leggen,zolang zijn jullie nog niet bezig en dat precieze timen enz enz kan altijd nog
    hou t leuk ook in bed en geniet van elkaar
    heel veel succes

12. bbxx

bbxx Niet meer actief

@Sem frummel, oh zo ben ik er nog helemaal niet mee bezig hoor, op commando kan ik het zelf ook niet ;) dus druk die ligt er niet op, maar als het snel wil lukken hoor je mij natuurlijk ook niet klagen :)

je kan je zo 'ns wat afvragen he :)

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dat was het ook. Niet vanzelfsprekend maar na 8 rondes ga je toch wel meer proberen. Had openlijk die afspraak met mijn vriend gemaakt. Het was heel moeilijk maar mijn vriend is normaalgezien ook niet zo van dat ie elke dag zin heeft. Daarom ook vond ik de voorgaande maanden moeilijk. Maar bij mij hielp praten dus. Duidelijke afspraken maken, alhoewel het niet echt romantisch is. :)

14. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat ik trouwens wel doe is vertellen als ik ongesteld ben en dan gelijk vertellen wanneer we dan weer zouden moeten klussen. Dus dat is dan twee weken van te voren. Ik weet niet of hij het na twee weken nog weet, ik denk van niet... Maar goed, ik heb het dan voor me gevoel wel gezegd en hij zou het dan kunnen weten.

15. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

Jun 21, 2012
    145
    0
    0
    Haha ik lees maar even mee. Ik hield het ook voor mijzelf. Voor mij was het idee van kinderen er al langer, maar hij kwam ermee, gelukkig... Dus toen maar gestopt met de pil. Hij heeft vaak weinig zin, ook ivm z'n werk. Altijd moe en alles. Ik heb ongeveer op de kop gestaan, en alles. Soms werken de dingen dan iets frustrerend. Maar goed. Om de dag tot 2X in de week. Ik heb maar uitgelegd dat van stil liggen er ging kinderen komen en dan lekker voor mijzelf houden wanneer m'n eisprong is. Misschien duurt het hierdoor allemaal wel langer om zwanger te worden.

Ik heb 1x geprobeerd om te zeggen van Euh.... Vanaaf moet schat.... Nou, dat werkte averechts. Voor mij dus geen aanrader.

Maar wel grappig om van anderen ook te lezen hoe het bij jullie gaat. Ik dacht ondertussen dat die kerel van mij een uitzondering was ongeveer....

16. bbxx

bbxx Niet meer actief

Jouw verhaal is zoooo herkenbaar :D ik zit in hetzelfde schuitje, dus er zijn nog meer uitzonderingen ;)

17. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij gaan de natuur eerst maar eens z'n gang laten gaan. Volgende week eerst op vakantie, lekker ontspannen en genieten van elkaar. We zien voorlopig wel waar het schip strand. Op dit moment hebben we beide nog zoiets van lukt het wel --> leuk, lukt het niet, dan wachten we nog even. Ik denk dat als er niet zo veel druk op ligt, het misschien makkelijker gaat dan wanneer je weet dat het die dag moet. Ik ga nu eerst zelf ondervinden wat mijn cyclus gaat worden. Ben iets meer dan een week geleden gestopt en ben sinds gisteren niet meer ongesteld. Mocht het te lang gaan duren, wil ik nog wel eens verder gaan zoeken naar mogelijkheden in testen e.d.

18. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

Jun 21, 2012
    145
    0
    0
    Ik ben gek op uitzonderingen..... Soms dan maar liever gezegd. Maar hij zou de hele week van huis zijn en kwam in 1x woensdag thuis en uitgeput..... Ik figuurlijk alles uitdelen kast getrokken.... Stoute schoenen aan.... Lekker rond de eisprong.... En meneer had niets door. Toch de andere manier maar eens geprobeerd. En niets geen druk, tenminste, hij wist van niets bij wijs van spreke...

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik vertel het mijn vriend ook niet, wanneer mijn eisprong is. Maar ik kwam er de vorige ronde achter dat hij ook niet gek is! Hij zei tegen me dat hij als ik ongesteld was, precies wist wanneer ik dan mijn volgende eisprong had.
    Daarnaast heb ik altijd meer zin tijdens mijn eisprong, dus daar kon hij het ook aan merken.

Ik denk maar zo, mannen zijn niet achterlijk.. Ze kunnen ook rekenen.

20. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Haha ik werd deze maand helemaal hissig omdat hij bijna m'n vruchtbare periode aan het missen waren. Dus had ik hem duidelijk gemaakt dat ik zijn zwemmers wilde en die ik kreeg ik =P weet bijna zeker dat hij verder geen flauw benul heeft hoe dat bij een vrouw werkt hihi

Share This Page