Hallo allemaal. Ik heb ergens gelezen dat het ook zou helpen als de man tarwekiemolie inneemt?! Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit eventueel goed is of juist niet? Alvast bedankt! Groetjes Pasjuh.
Volgens mij beter van niet... heb ergens gelezen dat er iets in tarwekiemolie zit wat op het vrouwelijk hormoon lijkt... lijkt me niet iets voor mannen. Je hebt wel vitaminepreparaten speciaal voor mannen
Ik heb hier ook wel eens gelezen dat vrouwen tarwekiemolie capsules aan hun mannen gaven. Maar ik heb ook wel eens gelezen dat vrouwen foliumzuur aan hun mannen gaven. Helpt dat? Lijkt me niet toch?
Ja, dat heb ik idd ook gelezen, dus vroeg me af of iemand dat van de huisarts gehoord heeft, dat het goed is of misschien gehoord heeft dat het juist niet goed is!? Maar blijkbaar heeft niemand er ervaring mee... Ga het zelf maar eens proberen vanaf de volgende eisprong! Groetjes Pasjuh.
In tarwekiemolie zitten inderdaad bestanddelen die dezelfde werking hebben als vrouwelijke hormonen. Niet een goed idee dus voor een man. Bovendien heb ik verschillende artsen om advies gevraagd over o.a. supplementen voor zowel mijzelf als mijn vriend. Overal kreeg ik het advies dat we allebei gezond en gevarieerd moeten eten, de man niks moet slikken en dat ik alleen foliumzuur en vitamine D supplementen moet nemen. Al het andere is overbodig en kan zelfs schadelijk zijn (bij supplementen geldt NOOIT het gezegde "baadt het niet, dan schaadt het niet"!!).
Kijk, daar hebben we wat aan! Dank je wel Gewoon maar verder gaan zo dus en hopen op goed nieuws eindelijk weer 's een keer... Groetjes Pasjuh.