Vandaag even nagevraagd hier bij het Kruidvat. Maar ze hebben het niet!!! Ook niet van een ander merk. De apotheek was ook gesloten ivm met vakantie. Maar goed, wilde het pas in huis halen als ik volgende week ongi wordt (hopelijk niet ). Had nu graag de bijsluiter willen bestuderen, was er toch lekker aan het winkelen
Na 15 rondes 1 cyclus de tarwekiemolie van a. Vogel gebruikt en boem..zwanger in ronde 16. Voelde mij er ook goed bij en geloof heilig dat het heeft geholpen bij de innesteling
Het kan natuurlijk toeval zijn,maar ik gebruik ook Clomid en mijn ei groeide maar niet door.Sinds ik dit neem (ik heb een flesje en neem 2 eetlepels per dag) ging mijn ei opeens wel groeien.... Ik ga er dus nog maar even mee door
Waar ik benieuwd naar ben, of er een verschil is tussen het de hele maand slikken of alleen na de eisprong? Waren de dames die zo snel zwanger waren de hele maand aan het slikken of maar een deel? Ik heb ergens dit weekend/maandag een eisprong. Dan zou ik het maandag snel kunnen halen en nog slikken.
Ik heb het gewoon bij het kruidvat gekocht... Maar niet nodig gehad, bleek al zwanger te zijn haha. Heb dus nog een potje vol.
Tja, kleine kruidvat hier in de wijk. Maar ik heb nog de mogelijkheid om in de binnenstad rond te neuzen. Volgens mij zit daar ook de tuinen
ik ben de 2de ronde begonnen met theunisbloemolie tot positieve ovu test dan over gegaan naar tarwekiemolie en die ronde was ik ook zwanger helaas is dit een miskraam geworden. ben toen ook gestopt vanaf ik wist dat ik zwanger was. nu ben ik ze ook terug beginnen nemen na een positieve ovu test en dinsdag is men nod dus hopelijk positieve test !
Hier vorige maand mee begonnen, niet zwanger maar deze maand wel een langere cyclus. Mijn menstruatie duurde ook langer! Ik gebruik die van Vogel.
Ik slik het nu voor het eerst, vanaf dag 1 van mijn cyclus en het lijkt erop dat mijn cyclus van 38 naar 28 dagen is gegaan (voelde eisprong op dag 14 deze keer in tegenstelling tot dag 24 vorige cyclus). Wat ik heb begrepen van tarwekiemolie, is dat je dit gewoon de hele cyclus kunt en zou moeten gebruiken.
Bij Theunisbloemolie moet je volgens mij al stoppen na je ei... Of in ieder geval zodra je zwanger bent
Vanaf menstruatie hele cyclus geslikt. Rond eisprong 3 dagen gestopt . ik had gehoord dat sommige dames iets later hun ei kregen met twkolie dus voor de zekerheid gedaan. Ei was precies op tijd. Na positieve test ng 4 weken doorgeslikt.
Ik ben gisteren begonnen met tarwekiemoliecapsules. Ik ben ook benieuwd wat het doet... Ben tevens begonnen met teunisbloemoliecapsules.. Kan het kwaad om deze tegelijk te slikken??
ik slik ze niet te samen voor ei theunisbloemolie na ei tarwekiemolie. van zodra ik terug ongesteld wordt stap ik terug over. theunisbloemolie mag idd niet tijdens de zwangerschap.
Ik heb ze ook gekocht bij de kv...dus ben zeker benieuwd! Maar ik begrijp dat je ze dus ook het beste na een positieve test kan blijven slikken?
Hier ook vorige maand met tarwekiemolie van het KV begonnen. Mijn cyclus was altijd tussen 28 en 30 dagen alleen sinds ik met tarwekiemolie ben begonnen is het langer. Ik ga nog een maand door om te kijken hoelang me cyclus volgende maand is en als het langer is dan stop ik ermee.
Naar mijn weten is het ook een 'bekende werking' dat voor mensen met een normale/korte cyclus de tarwekiemolie juist zorgt voor een langere cyclus. Mocht je het slikken in verband met je baarmoederslijmvlies, dan zou je dit bijvoorbeeld vanaf je eisprong kunnen doen. Zo voorkom je 'het uitstel van je ei'. Want waarom slik je het precies Celika?