Hoi Dames.. Ik had afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad.. Tenminste, dat denk ik. En nu heb ik sinds een uurtje wat kramp.. Lijkt beetje op menstruatiekrampen.. Zou dit een mogelijke innesteling kunnen zijn? Of is dat nog te vroeg? Wat is jullie ervaring hiermee? Voelden jullie de innesteling? Groetjes!
Normaal tussen de 6 en 10 dagen na ovulatie. Je progesteron bereikt een piek een 8 tal dagen na je ovulatie, dit valt ongeveer samen met het innestelingsmoment (vakliteratuur). Er zijn natuurlijk uitzonderingen, vroeger en later. Na ovulatie zou een ei nog een 12 tal uur te bevruchten zijn (24 uur wordt gezegd, maar 12 optimaal) 70 uur doet ie erover om de reis naar de baarmoeder af te leggen bevrucht of niet. Dus als het een snelle is kan dat altijd. Probeer je niet te focussen op elk pijntje of steekje, je word er gek van. Ik ben zwanger geraakt toen ik destijds boos alles heb weggegooid, termometer, ovulatietesten enz. Bovendien maar 1 keer op een ganse cyclus, dus eigenlijk echt overal de brui aan gegeven. Ik wam gewoon tot de conclusie... moest ik niet ongesteld worden? Beetje laat zeker. Pas een week later een testje gedaan (gekocht in de supermarkt, want ook die had ik boos in de vuilnis gemikt) en daar stonden ze 2 knal strepen!
Haha thnx voor je reactie.. Ja misschien maak ik mezelf ook wel gek.. Ti's allemaal voor het eerst, dus weet ook niet wat ik kan verwachten. Ben niet zo'n geduldig typje..
En dat met zwanger worden? O jee.... Geduld is nou net wat je WEL nodig kunt hebben hoor! Bovendien goeie oefening eens beebje gemaakt is, moet je nog eens 9 maand wachten.... En eens beebje geboren, dan is geduld HET sleutelwoord in opvoeden hoor! Dus wen er maar aan! Ha ha