tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Hoi dames, omdat ik al een paar keer een tuurstreep op een test heb gehad denk ik dat het mischien iedere keer mis gaat bij de innesteling. We zijn al een tijdje bezig en in oktober starten we met IUI. We hopen natuurlijk dat het voor die tijd nog mag lukken. Nou heb ik gehoord dat tarwekiemolie kan bijdragen aan een goede innesteling. Wie heeft hier ervaring mee? En welke kan je dan het beste gebruiken? En is dat zo dat je dat de hele cyclus moet gebruiken of niet?

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Er zijn al meerdere topics hierover, waar veel info in staat ;)

Ik ben er, de ronde dat ik er mee begon, zwanger mee geraakt
    Ik nam die van het Kruidvat (3 capsules per dag)
    Je mag het de hele cyclus innemen, kan geen kwaad :)

3. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik heb precies hetzelfde als jij. Tuurtesten, maar toch ongesteld. Ik heb ook een zeer korte lf(8 dagen). Ik slik ze deze maand voor het eerst, dus ik ben benieuwd (zit nu op 4dpo). Ik heb ze van het kruitvat, 3x per dag een capsule. Ik denk dat het geen wondermiddel is, maar ik wil het toch graag proberen;)

4. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb /had ook korte Lf. Normaal tussen we 8 en 10 dagen. vorige maand begonnen met tarwekiemolie en Lf van 12 (kan een dag korter zijn, weet niet precies wanneer, eisprong was) dus helpt wel. Zit nu op 9dpo en nog niet ongesteld. Zelfs wat symptomen wat op en zwangerschap zouden kunnen duiden maar dat durf ik niet te hopen.....

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes:) ik ga het dan ook eens proberen. Het is de moeite altijd waard om te proberen. En is dat gewoon van kruidvat merk? Dan zal ik die zo eens gaan halen en mee beginnen. Mij lf id meestal 13 dagen. En me eisprong meestal op dag 16, 17. Gebeurd er ook iets met je cyclus als je dit gebruikt of niet?

6. Maantje555

Met mijn cyclus is niks gebeurd. Ik heb de capsules van a . Vogel. Ook alleen maar omdat de kv ze niet had...

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Jep is van Kruidvat eigen merk, een potje kost 3 euro ofzo meen ik..
    Mijn ei was 5 dagen later maar dat was eerder toevallig denk ik!

8. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

Ik slik ze voor de 2 de maand. Met mijn menstruatie begonnen
    En tot nu toe geen gekke dingen in mijn cyclus waar je anderen soms over hoort.
    Heb die van A Vogel zijn er 2 per dag tarwekiemolie is zelfde hoeveelheid als drie x daags die van de kruitvat alleen zit er in die van vogel meer vit E

Groetjes !

9. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Ik heb ook de capsules van A vogel en slikte ze continue.
    Na de tweede maand ben ik zwanger dus denk wel dat het helpt.

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik gooi al een tijd tarwekiemolie door de yoghurt sochtends. Hier werkt het niet :) of ja, zal wel werken maar niet zoals ik hoop ;)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb een tijdje de pure olie van de tuinen gebruikt (stuk goedkoper dan capsules;)).
    Toen het flesje leeg was ben ik ermee gestopt. Een maand of 3 daarna zwanger geworden. Dus bij mij heeft het niet zoveel nut gehad. Maar ik had altijd ook een lf van 15-16 dagen en mooi dik bms rond de eisprong. Dus echt toegevoegde waarde had het sowieso niet bij mij.

12. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Zeker de moeite waard om te proberen. Tweede ronde zwanger en ik weet zeker dat het door de tarwekiemolie komt :) Ik slikte die van de tuinen (kruidvat had ze niet meer) & de hele cyclus.

13. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik slikte die van A Vogel en was de tweede ronde zwanger. Wel MK rond 15 weken, maar toen slikte ik ze neit meer. Ik slik ze nu sinds kort weer. En dan blijf ik ze doorslkken.

14. Maantje555

Deze ronde geen effect..... Weer korte Lf. 9 dagen denk ik..

15. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik ben er dan sinds gisteren mee begonnen, ben benieuwd wat voor effect het heeft. Een lf van 13 is dat goed of te kort? Want me eisprong heb ik meestal op dag 16 of 17. Ik heb die van de kruidvat eigen merk.

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik slik ze sinds kort en heb over iets minder dan 2 weken mijn nod.. Even afwachten dus of ze geholpen hebben;)
    Ik heb meer afscheiding sinds ik ze slik en wat zwangerschapssymtomen.. maar kan natuurlijk dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt.

17. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Wat is 'lf' en hoe moet die zijn?

18. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Lf is luteale fase, ofwel de fase tussen de eisprong en de verwachte menstruatie. Lf is bij iedere vrouw anders maar moet over het algemeen tussen de 10 en 14 dagen zijn. Maar dit kan dus afwijken. Bij een te korte lf kan het bevruchte eitje vaak niet innestelen.

19. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    aha Merel80, thanx, hier zal ik eens op gaan letten!

20. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik slik nu de tarwekiemolie vanaf de eerste dag van me menstruatie van deze maand. Naar normaal heb ik nu a.s dinsdag me eisprong en heb ik van te voren al wat rekbaar slijm en een lichte streep op de ovulatietest. Maar nu nog helemaal niks? Krijg ik me ei later dan met tarwekiemolie? Want ik heb me ei meestal op dag 17 en een lf van 13 dagen

Deel Deze Pagina