Hallo dames! Ik heb net een potje tarwekiemolie gehaald. Op t potje staat 3x dgs innemen. Heeft iemand ervaring met tarwekiemolie en evt. tips? En ook positieve ervaring hiermee? (Zwanger na start met dit product)? Hoor het graag!! Liefs Anita
Of het door de tarwekiemolie kwam of niet, maar mijn LF ging van 8 dagen na 12 dagen (spotting op dag 8 ipv op dag 3 na eisprong).
heb nu 1 ronde tarwekiemolie gebruikt en ben zwanger... maar ben in diezelfde ronde ook ovulatietesten gaan gebruiken. Mja kan niet zeggen of de tarwekiemolie daaraan bijgedragen heeft.
Wij gaan nu de 5e ronde in en ik wil morgen tarwekiemolie gaan halen. Lees er hier wel veel positieve verhalen over. Ik wil het dan wel na mijn eisprong in gaan nemen zodat het verder niet teveel invloed heeft op de lengte van mijn cyclus want die is nu altijd 27/28 dagen
(nieuw hier net voorgesteld) Ik heb het toevallig ook vandaag gehaald en de eerste 'dosis' genomen. Moet er nog erg aan wennen hoor, zo'n hap olie Wil het morgen door de yoghurt gooien, kijken hoe dat bevalt. Heeft tarwekiemolie veel invloed op de cyclus? Ik heb als het goed is deze week (ik vermoed gister) mijn eisprong gehad, en dacht dat ik de tarwekiemolie neem tot mijn NOD dag zeg maar.
Het heeft geen invloed op de cyclus. Het kan een tekort aan goede vetten in je lijf tegengaan. Goede vetten zijn nodig voor het BMS. Beter is gezonde vetten te nemen (noten, notenrepen, olijfolie, vis etc.) Dat neemt je lijf beter op en daar reageert je BMS beter op dan capsules.
Hoi! Ik las toevallig je reactie! Ik had zelf (en ga straks weer) tarwekiemcapsules gebruiken van de Kruidvat.. dan hoef je geen hap olie te nemen :-D Mocht je het erg vies blijven vinden, dan is dit misschien een tip! Of het wel of niet een positief effect heeft gehad...geen idee, ik heb een mooie jongen nu en voelde me er goed bij, maar tja..of dit het was? Who knows! Gewoon proberen, schadelijk is het -volgens mij- niet! Succes!
Ik ben er ook deze maand na mijn eisprong mee begonnen. Ben heel benieuwd! Ik heb ze trouwens van de Tuinen daar hoef je er maar 1 van per dag te nemen. Misschien wat voor de volgende keer als je dat makkelijker vind. Al hoop ik natuurlijk voor je dat je het niet meer nodig zal hebben
Ik lees overal dat het de duur van je cyclus beïnvloed, dus ik ga het pas na mijn eisprong nemen. Heb geen idee of het invloed zal hebben maar voor de zekerheid toch maar wat later mee beginnen. Vanaf morgen ovulatietesten doen dus ben benieuwd wanneer mn eitje springt . Wat denken jullie? Zou 2 x dgs ook voldoende zijn?
Oh lees nu pas je reactie dat het geen invloed heeft op je cyclus. Hmm, ik weet t niet zo goed. Twijfel door de vele verschillende berichten. Dus ga toch voor safe .
Wij gaan nu ronde 5 in. Ik heb goede verhalen gelezen over tarwekiem olie of tabletten. Dus aankomende week ga ik ze ook halen. Ben wel van plan om ze na mijn eisprong te gaan nemen omdat mijn cyclus rond de 28/29 dagen zit en ik wil niet dat mijn cyclus langer gaat worden. Hopelijk helpt het. Ik heb ook ergens gelezen dat de man ze ook in kan nemen en dat dat ook kan helpen... Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik heb er negatieve ervaring mee. Cyclus 12 dagen langer. Stelde eisprong uit bij mij En niet zwanger. Ik heb ze in de vuilbak gegooid.
Einde ronde 2 tarwekiem beginnen gebruiken, ronde 3 zwanger Weet niet of het hierdoor kwam.. Ik gebruikte ook ovulatietesten, temperatuurde, dronk granaatappelsap en we gebruikten conceive plus
Eerste ronde gelijk zwanger, helaas ben ik niet zwanger gebleven. Bij mij hebben ze geen invloed op mijn cyclus gehad. Ik slik ook de capsules van de kruidvat, twee keer per dag. 's middags vergeet ik ze gewoon te slikken. Dus 's morgens één samen met een tabletje foliumzuur en 's avonds voor het slapen gaan één. Ik ben van plan ze gewoon te blijven slikken. Baat het niet dan schaad het niet al hebben ze volgens mijn verloskundige geen bewezen invloed op het baarmoederslijmvlies. En volgens mij verkort teunisbloem olie je cyclus (lf) en moet je die na je eisprong slikken tot je NOD want die mag je niet slikken als je zwanger bent en maakt tarwekiemolie je baarmoederslijmvlies dikker wat de innesteling ten goede komt en mag je die blijven doorslikken als je zwanger bent.
Vorige maand begonnen met tarwekiemolie na de eisprong. Mijn lf was 1-2 dagen korter dan normaal. Nu 3e ronde en dus 2e met tarwekiem. Weet nog niet of het raak is...
Ik gebruik ook tarwenkiemolie, vanaf 1 dag ongesteldheid tot de dag van me eisprong. Tarwenkiemolie kan namelijk na de eisprong de kans op een bloeding vergroten volgens de verkoper en de gene waar ik accupuntuur van krijg. Tarwekiemolie verhoogt namelijk niet alleen de vruchtbaarheid maar helpt ook bij de innesteling. Dus het doet niks in je cyclus zeg maar , om je cyclus meer te regelen zou je teunisbloemolie kunnen gebruiken.ik slik ze beide
Ik had een zeer onregelmatige cyclus en ook heel lang, de laatste was geloof ik 48 dagen. Toen ben ik met teunisbloemolie begonnen en was meteen zwanger. Geen idee of het daaraan lag of dat het een Lucky shot was. We hebben 8 maanden geprobeerd en na 1x teunisbloem meteen zwanger.