en ook gelijk weer gestopt kan elke keer naar de wc... niet voor mij weggelegd hebben meer meiden hier last van ?
Ja, ik! Ik ben ook sinds deze cyclus begonnen.. Moest ook de eerste twee dagen steeds naar de wc, maar ben gewoon door gegaan met slikken. Nu heb ik er geen last meer van.
Gefeliciteerd dubbeltje!! Wat leuk zeg! Blijf je de olie nu nog innemen? Ik blijf het sowieso tot week 12 slikken want ik heb wel is gelezen dat meiden die gestopt waren een miskraam hebben gekregen. Je weet natuurlijk of het daardoor kwam maar ik doe het toch maar voor de zekerheid. Het kan sowieso geen kwaad. LARB wat vervelend zeg!! Maar fijn dat het nu toch iets langer is. Spannend vandaag! Heel veel succes! Ik ben een dag na mijn positieve test begonnen met de olie.
Hoe weten jullie dat allemaal, van die luteale fase? Met testen ofzo? Ik slik nu ook tarwekiemolie omdat het bij mij nu al 2x misgegaan is tijdens de eerste 10 dagen, dus misschien toch een probleem met innestelen? Ik ben naar een NES-therapeut geweest en van hem moest ik ook vitamine B-complex innemen, dus ik heb het nu gecombineerd.
@Dubbeltje, van harte gefeliciteerd Ik vroeg me nog even iets af. Vorige cyclus na eisprong begonnen met Tarwekiemolie. Toen mijn menstruatie door brak er mee gestopt. Nu eisprong weer op komst, wil er weer mee beginnen. Maar stoppen jullie met slikken van tarwekiemolie als je gaan menstrueren of slikken jullie het de hele cyclus door?
Ik ben ook wel nieuwsgierig. Ik gebruik het sinds vandaag en ging er een beetje vanuit dat je dit je gehele cyclus slikt?!
Ik heb meerdere keren gelezen dat je cyclus ervan kan veranderen. Je zou dus elke keer na de eisprong kunnen beginnen, toch?
Hier totaal geen invloed op cyclus. Volgens mij zijn sommige in de war met Teunisbloemolie? Die moet je na je eisprong slikken en heeft invloed op je cyclus. Tarwekiemolie is voor extra weerstand en zou als bijeffect je bms dikker maken en kun je je gehele cyclus en zwangerschap slikken.
Ik slik t nu 2 mnd. Cyclus is stabiel, maar mijn bms tot nu toe niet dikker. Vorige week nog maar 5 mm. Maar slik vrolijk door, baat t niet dan schaadt t niet.
Ik heb nu een ronde tarwekiemolie geslikt, ik hoopte dat mijn LF langer zou worden. Alleen is het juist korter geworden, op 6 dpo al bruinverlies, iemand dit ook meegemaakt? Gr handbalster
hier zwanger id 2e ronde dak de tarwekiemolie +conceive plus glijmiddel gebruikte dus ja hier zou ik zeggen dat het toch iets geholpen heeft
Ik heb nu net een ronde van 122 dagen achter de rug. Door de primolut ongesteld geworden. Zou tarwekiem olie invloed hebben op je cyclus duur? Mag toch hopen dat de volgende ronde korter is, maar vraag me af of tarwekiem olie daar ook een rol in kan spelen.
Ik heb tarwekiemolie vanaf de eisprong geslikt en tweede ronde na het slikken ZWANGER!!! Ik slik het nu nog steeds... Laat dat slijmvlies maar mooi lang dik blijven zodat de beeb lekker kan innestelen
Iemand op dit forum zegt steeds dat van tarwekiemolie je cylcus niet korter kan worden, maar bij mij weet ik nu zeker dat het door de tarwekiemolie komt dat ik 2x een korte cyclus had. Ik had het 1 maand geslikt en ineens een paar dagen te vroeg ongesteld. Toen een maand niet geslikt en mijn cyclus was weer gewoon 28 dagen zoals ik gewend ben. Toen weer een maand gaan slikken en ja hoor, weer 4 dagen te vroeg! Deze maand niet geslikt, zondag is mijn nod en ik ben nog niet ongesteld geworden dus ik neem aan dat mijn cyclus weer gewoon 28 dagen is. Ik slik het dus niet meer. Heb ook niet het idee dat het iets doet voor me.
Hoe gaat het met de tarwekiemolie dames? Ik ben begonnen met slikken na mijn eisprong. Morgen heb ik mijn nod, maar het lijkt erop dat het hier geholpen heeft .
Hier deze ronde gestart met tarwekiemolie. Heb een erg korte cyclus en een lf van maar 5 dagen. Hopelijk doet het iets. Zijn er ook nog dames die teunisbloemolie slikken? Heb hier ook iets over gehoord.
Zwaai! Dat was ik! Maar kennelijk had ik het mis als er meer dames zijn die er last van hebben. Bij mij heeft het geen invloed op de duur van mijn cyclus tot nu toe. Helaas........