vraag ivm aanmelden verloskundige

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chantal16, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal16

Chantal16 Lid

20 okt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ben je verplicht om binnen zoveel tijd jezelf aan te melden bij een verloskundige? Of mag je ook wachten tot wanneer je jezelf er prettig bij voelt? Heb zelf namelijk 6 sterretjes waarvan 2 dit jaar en die eerste was behoorlijk heftig omdat ik 5 dagen na thuiskomst nog bloede het liep zo omlaag langs me benen. Me man heeft me snel naar ziekenhuis gebracht en binnen 30 min lag ik weer op de ok omdat de curettage niet volledig was. En toen nog 7 dagen ziekenhuis erachter aan. De tweede dit jaar was op de dag dat ik me eerste echo zou krijgen. Me angst is nu zo groot dat ik er gewoon niet van
    geniet. En nu dus alweer 2 weken weet dat ik weer zwanger ben maar nog steeds niet de moed heb gevonden om me aan te melden bij de verloskundige.

Groetjes Chantal16

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat je niet gelijk naar de verloskundige wil bellen. Maar dat moet ook niet, het mag. De eerste controle bij de verloskundige is rond de 8-9 weken, dus als je rond die tijd contact opneemt met de verloskundige is het ook prima. Ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed mag verlopen. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina