bah slijm....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosa887, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hoihoi!

Momenteel zit ik op 2DPO en had gisteren redelijk wat slijmverlies.
    Vanmorgen werd ik om 7 uur wakker omdat het er gewoon uitliep zo erg! Heb ook maar een maandverbandje ingedaan!

Nu heb ik nog steeds redelijk wat slijmverlies. Het is wat lotionachtig met wat gele sliertjes...

Ik heb dit nog niet eerder gehad in mijn vorige rondes?

Is dit normaal? :(

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik zeg klussen... Kan je eisprob zijn.

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat altijd tijdens mijn eisprong. Volgens mijn is hij dan al gesprongen.

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik het altijd paar dagen rondom de eisprong. Dus denk dat het met je eisprong te maken heeft

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook altijd paar dagen rondom eisprong!!

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Bedankt :) Niks om zorgen over te maken dus :p

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In principe is vruchtbaar slijm doorzichtig waar je draden van kunt trekken.. Gelig lijkt mij niet helemaal goed..

Maar slijm rond je eisprong is heel normaal. Dat slijm zorgt ervoor dat een eventueel zaadcelletje makkelijker de weg vind naar je eitje ;)

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ben ik weer :)

Vandaag 4dpo en had vanmorgen weer slijm.. Deze keer hing er gewoon een hele lange sliert (sorry voor de details).. het leek wel vruchtbaarslijm..
    ik schrok dus heb een ovutest gedaan, maar deze was witter dan wit! Dus dat was het niet...

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Toevoeging: ik denk toch niet dat het vruchtbaarslijm was. Want het was romig en dikker.
    Vruchtbaar slijm is toch doorzichtig en dunner?

10. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Bij mij werd het na het vruchtbare slijm weer beetje room kleur en dik. Dan was het ook veel minder rekbaar. Vruchtbaar slijm was bij mij doorzichtig en kon ik best ver uitrekken (serieus eng hoe lang..). Ik denk daardoor juist eerder dat je je vruchtbare dagen hebt gehad en je nu richting nod gaat.

Succes!

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ben ik weer!

Wordt een beetje gek van de hoeveelheid slijm hier! Het is dik, taai, romig met af en toe beetje roze ertussen.
    Nou las ik ergens dat het een goed teken is, maar niet alles wat ze schrijven geloof ik ;)
    Iemand anders dit mee gemaakt..?

Zit nu op 5dpo trouwens :)

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je kunt elk 'symptoom' opzoeken en er zal altijd iemand zijn die dat ook haf en zwanger bleek.. trust me.. ik heb het allemaal gedaan.. maanden alles bijgehouden.. en blijven hopen..

Je slijm zegt helaas niets.. een verhoogde temperatuur na je nod wel soms. Maar daarvoor moet je wel vanaf dag 1 hebben getemperatuurd.

Maak je niet te druk. En probeer te genieten. Succes!

13. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had heeeel erg last van witte afscheiding. Dus echt dik en wit. Nooit echt slijm gehad terwijl ik dit wel in de gaten heb gehouden. Maar achteraf was de afscheiding te verklaren, ik was zwanger.

Succes! Ohja p.s. op elke site staat weer een andere verklaring voor de kleur samenstelling etc etc etc. Elk lichaam is anders succes meid!

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Bedankt! Ja ik zie het wel :)

Wordt er alleen een beetje gek van.. Moest echt inlegkruisjes mee naar het werk nemen hoor! ;)

Deel Deze Pagina