Lieve meiden, Ik zit met een vraag/ongerustheid. Sinds eind april gestopt met de pil. Direct een stabiele en exacte cyclus van 29 dagen. M'n menstruatie verliep tot aan vorige maand eigenlijk precies zoals met de pil. Vorige maand zijn we begonnen met het proberen zwanger te worden. De menstruatie die daarop volgde was heel raar. Zwarte korrels verder niks, heeeeel weinig en stopte in de avond. Na 3 dagen zo aanmodderen naar de huisarts gegaan. Die vonden het allemaal niet zo zorgelijk. Uiteindelijk op dag 6 eindelijk wat meer bloed. Had eindelijk een maandverband nodig, dit duurde 2 dagen en daarna weer heel weinig en op dag 9 was het zo goed als klaar. Maar elke dag stopte het in de avond. Ik was hier behoorlijk van geschrokken. Ik had de weken ervoor behoorlijk wat kwaaltjes zoals misselijk, opgezette buik, menstruatiepijn. En ik heb nog nooit wat vaooraf aan de menstruatie wat gevoeld. Deze maand, wederom kwaaltjes. Maar nu anders. 1,5 week lage rugpijn. Op 4 dpo mega menstruatiepijn en daarna zwaar gevoel in de onderbuik en de afgelopen dagen steken rondom m'n schaamstreek/liezen. 1 dag voor nod negatief getest en vandaag ja hoor de start van een menstruatie. Maar.... Weer heel weinig, het begon met wat bruinig slijm. De rest van de dag iets donker bloed, maar geen inlegkruisje vol. Normaal is m'n menstruatie gelijk duidelijk en is een maandverband nodig. Vanavond leek het gestopt maar na het plassen ineens wat helderrood/lichtrood bloed. Dit duurde maar 1 minuut want sindsdien niks meer. Lang verhaal he hahaha Maar goed ik vraag mij af of ik nu toevallig sinds we proberen zwanger te worden nu pas ontpilt ben. Ook al heb ik sinds de stop van de pil een stipte menstruatie. Heeft iemand hier ervaring mee of advies? Xx
Ik denk dat je echt aan het ontpillen bent! Ik Had ook gelijk een regelmatige cyclus en ma 6 maanden ging dat ineens op de schop, geen eisprong te vinden, wel normale menstruatie. Gevolgd door cyclus met eisprong maar minimale menstruatie. De maand daarop toch zwanger. Ik denk dat je het toch wat tijd moet geven, hoe rot het ook is. Succes en hopelijk heb je snel een positieve test in honden!
Hoi, Ik was in januari dit jaar gestopt en heb sinds toen elke maand een cyclus van 28/29 dagen gehad. sinds september opeens steeds een langere cyclus ! weet ook niet of ik nu opeens aan het ontpillen ben maar heel vervelend want vanaf deze maand gaan wij ook beginnen met het zwanger worden. Heb nu eindelijk mijn menstruatie (wel eisprong gehad) en had 5 dagen voor NOD bruinige afscheiding gehad. Dit keer duurde mijn cyclus 40 dagen. Misschien dat jij nu net als mij opeens aan het ontpillen bent. Success !!
Dank dames voor jullie antwoord. Ik gooi het dan maar idd op het ontpillen. Gek hoor, ik dacht dat je merkte dat je aan het ontpillen was als je nadat je gestopt bent met de pil je cyclus onregelmatig of niet of maar weinig tot stand komt. Dat het ook kon betekenen dat je ook al heb je sinds je gestopt bent gelijk een zeer regelmatige cyclus je dan alsnog kan ontpillen....