Zou je de tarwekiem olie ook icm de zwangerschap worden vitamines van etos kunnen nemen? Of word het dan to much?
Ik gebruik deze maand foliumzuur, vitamine d en tarwekiemolie. Ik denk dat je het er gewoon bij kan gebruiken hoor!
Ik hoop het 😁 heb het ook gebruikt bij mijn zoon maar kreeg er een hele lange cyclus van en ben er toen mee gestopt. Heb altijd een lf van 9-10dgn
Ik doe dit nu wel, zelfs nog met teunisbloemolie erbij tot de eisprong. Ik heb een heel erg onregelmatige cyclus, en het lijkt er nu op dat ik voor het eerst een cyclus van minder dan 30 dagen heb. Normaal is een korte cyclus voor mij iets van 35 dagen, en ik heb ook wel eens uitschieters naar 80 of 90 dagen. Als je zelf een mooie regelmatige cyclus hebt zou ik het niet doen, maar bij mij is het toch al zo'n chaos dat ik het er wel op durfde te wagen. En het lijkt erop dat het toch wel wat doet .
zit er in de etos vitaminepillen ook vitamine E in? Zo ja, dan denk ik dat tarwekiemolie overbodig is aangezien dit een vit. E is. Ik weet bijv. dat in die van de kv vitaal zwanger tabletten al vit. E is inbegrepen.
Heel fijn als je cyclus toch merkbaar korter word! Wachten duurt al zo lang... En van uitschieters van 80 / 90 word je niet heel vrolijk. Hopelijk werkt het ook voor het zwanger worden en ben je snel zwanger!
Ik ben in onze tiende ronde begonnen met tarwekiemolie. Begonnen na mijn menstruatie, twee capsules per dag. Of het geholpen heeft? Geen idee of het specifiek de tarwekiemolie was of de omstandigheden maar dat was wel de ronde dat het raak was en ik 3 dagen voor NOD duidelijk positief testte!
Heb hier ook ergens gelezen dat tarwekiemolie je eisprong vertraagd. Weet iemand dit, en kan dit geen kwaad? Vind het wachten nl al zolang duren steeds.
Het kan inderdaad je cyclus in de war schoppen. Veel meiden die het gebruiken vanaf dag 1 hebben soms cyclussen van 80 of meer en die kunnen er alleen maar van profiteren als het ei eerder komt wat dan vaak gebeurd. Meiden die vrij regelmatig zijn kunnen beter na hun ei beginnen zodat je je ei niet uitstelt. Ik ben zelf om die rede na mn ei begonnen. Zo hou ik m vrij kort deze ronde
Ik ben sinds gisteren begonnen met 2 capsules per dag van kruidvat. Er zit ook vit E in die zwanger worden vitamines. Hoop dat het wat doet😁
Maar begin je dan na je menstruatie of? Ik gebruik ook nog geen ovulatietesten dus ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is..