goedemorgen, Ik heb na het stoppen van de pil nog niet een gewone menstruatie gehad, alleen nog de stopweek zeg maar en 2x tussentijdse bloedingen. (Geen menstruatie) Ik zit nu ergens in de 70 dagen van mijn cyclus. Ik weet dat ik vorige week woensdag mijn eisprong gehad, die heb ik gevonden met ovulatietesten en heb hem ook (behoorlijk) gevoeld. Op 9 dpo had ik s avonds lichtroze met afvegen. De volgende dag 1x met afvegen heel klein beetje bruin. Nu net met afvegen weer een heel klein beetje bruin. Ik zit nu dus op 11dpo. Zou ik zo kort na de eisprong al ongesteld kunnen worden? Ik probeer mijn lichaam te begrijpen na het stoppen van de pil, maar nog niets écht succesvol. Heb mijzelf al een aantal keren goed voor de gek gehouden. Daarom negeer ik de dingen die ik verder voel. Vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen/verhalen. Alvast bedankt!!
Bedankt, dat wist ik niet. Dacht dat het rond de 14 dagen moest zijn. Het blijft alleen nog bij bruinverlies nu bij afvegen dus hopelijk zet het niet door
Ik werd altijd 11-12 dagen na ei ongi. 14 dagen is maar een gemiddelde. Op welke datum was je ovu test positief en wanneer had je ei pijn?
Op maandag positief en woensdag die pijn. En 9dpo bij afvegen 1x roze, 10dpo bij afvegen 1x bruinverlies en vandaag een paar keer bij afvegen bruinverlies