Hoi dames, Even een vraagje, misschien een gekke vraag maar ben een beetje onzeker sinds ik gestopt ben met de pil. Ik had 30 oktober positieve ovulatie testen en voelde een dag later de kwaaltjes van een eisprong. Nu vraag ik mij af of ik na de eisprong ook daadwerkelijk 2 weken later ongesteld ga worden of kan het zijn dat het veel langer weg blijft door het ontpillen?
Kan zelfs eerder zijn Ik word zo'n 10 dagen na de eisprong 'al' ongesteld. Ik meen ooit te hebben gelezen dat de luteale fase max 18 dagen is? Heb je een foto van je positieve ovulatietest?
Hoi, ja ik hou het gemiddelde aan en weet inderdaad dat ik wat af kan wijken van die 14 dagen. Heb helaas geen foto meer van die testen. Cb gaf een smiley en die van sensitest was donkerder dan de controle streep. Hierna zijn ze negatief geworden en ging me temp ook wat omhoog. Echter waren deze positieve testen op de 4e dag van mijn menstruatie (ws tussentijdse bloeding door stoppen met de pil) waardoor ik niet heb kunnen klussen. Ben nu aan het wachten op mijn menstruatie. Erg frustrerend dat wachten hihi