Hoi meiden, Vorige week had ik een positieve zwangerschapstest op 10, 11 en 12 dpo. Helaas ben ik toch ongesteld geworden (gewoon netjes op dag 26 zoals altijd) door middel van ovu testen meet ik mijn lh piek altijd op dag 10/11. Nu mijn vraag; ik heb vandaag! Al een positieve ovulatietest. Dit is dag 7 van mijn cyclus. Is dit niet enorm vroeg? De kans dat het eitje dan niet goed rijpt is groot denk ik.. Kan ik deze maand even aanhouden als gemist of heb ik wel degelijk kans om zo vroeg in mijn cyclus een mooie eicel te produceren. Proberen gaan we het sowieso maar was benieuwd naar ervaringen. Groetjes!
Heb je ook nog een zwangerschapstest gedaan? Zo nee, dan zou ik dat toch voor de zekerheid even doen nog.
even een zw test gedaan, negatief. Tis echt mn piek. Maar ik temperatuur niet dus of het nou echt ook mn eisprong is weet ik niet zeker. Normaal kan ik de klok gelijk zetten op dag 11 positieve ovulatietest. Ik test even door voor de zekerheid. Ben nu ook nog redelijk ongesteld..
Ik bedoelde eigenlijk ook een ovutest hihi, dan kun je zien of de piek dus is geweest of nog even aanhoud. Ik had ook wel 3 dagen 2 dikke strepen,dus jij misschien ook? Dat hij dus pas over een paar springt je eitje?
Hier ook eens ineens een positieve lh test gehad op CD 7 of 8, dat werd ook een goede zwangerschap. Dus zo vroeg kan echt en kan ook gewoon goed zijn . Normaal altijd eisprong rond Cd 16 of 17, dus zo vroeg was wel even gek.
Blij om dit te horen! haha ja ik was hartstikke verbaasd, normaal begin ik pas op dag 8 met testen maar had een beetje een raar eipijn gevoel.. na goed benut, hopelijk met goede afloop! hihi dank voor je reactie!