wie van jullie heeft ook zoveel last van geen energie ! kan bijna niets doen an de moeheid , heb de indruk dat ik niet genoeg suiker heb ,maar ook al eet ik gaat het niet voorbij . heb deze namiddag 2 uur geslapen en 1/2 uur erna kon ik terug in bed liggen als ik kon kan ik iets nemen van vitamientjes of iets anders ?
zwangerschaps vitamines zijn er wel.. Ik ben ook met vlagen erg moe... maar dan is het even liggen en dan weer iets doen. Mocht je toch twijfelen kan je altijd even bloed laten prikken
Heb ik idd ook last van, als je erg moe bent en je niet zo lekker voelt, kan het misschien aan je ijzergehalte liggen, heb ik namelijk wel gehad.
Hoi, Ik denk dat moeheid er gewoon bij kan horen.. Tenslotte wordt er kei hard gewerkt door je lichaam,.. De ene zal er meer last van hebben als de andere... En ook de privesituatie zal mee spelen... Ik voel me deze zwangerschap ook super moe, maar ik heb er nu ookal 1 kleine meid rondlopen die veel aandacht vraagt... En toch elke morgen erg vroeg wakker is... Maar de ene zwangerschap is gewoon de andere niet denk ik... Lekker zoveel mogelijk toegeven aan de moeheid, de zwnagerschap duurt tenslotten maar 9 maandjes... Groetjes Catheleine
ik ben ook in de middag al helemaal kapot. en rond negen uur lig ik dan al lekker in mijn bedje. voordeel is is wordt lekker uitgerust wakker en in de ochtend probeer ik dan zoveel mogelijk te doen.
Moeheid hoort erbij, maar misschien kan je het even aangeven bij je verloskundige. Zij kunnen het suiker in je bloed checken en wellicht ook het ijzergehalte. Ikzelf ben tijdens mijn hele zwangerschap 1 maand fit geweest, de rest was ronduit bagger! Ik ben ook bijna constant vermoeid geweest. Eergister nog heb ik 12 uur geslapen... en geen kl**t gedaan hihi...' Verstandig is wel gewoon toe te geven aan je vermoeidheid. Zwanger zijn is niet niks voor je lichaam ,het vergt veel energie! Dus ook al heb je het idee dat je niks gedaan hebt, dan moet je maar gewoon denken dat je een heel kind aan het maken bent daarbinnen
Ik ben ook ontzettend moe en heb totaal geen energie. Lianna verzorgen gaat gelukkig nog net. Het huis bijhouden komt wel weer (alhoewel ik wel baal dat ik de energie niet heb om het nu te doen).
Ik was vanaf het begin gedurende de eerste drie maanden erg futloos en energieloos, ook had ik last van zwaarmoedigheid maar dat is nu helemaal verdwenen. Bij mij hielpen die extra vitaminen niet. Het hoort er helaas bij meid. Nu voel ik me daarentegen erg goed!
Hallo, Hier ook ontzettend futloos, bleke huid en koude rillingen. Ik zie er niet uit en elke middag slaap ik wel 2 uurtjes. Na wat speurwerk hier op de site heb ik bij de Tuinen floradix gekocht, ik ga nu kijken of dit helpt! Groet Snoozie
O dat is zoooooo smerig ... maar het schijnt heel goed te werken. Ik kreeg het echt niet weg, dus kan er niets over zeggen. Bij mij wordt de moeheid en het gebrek aan energie juist erger nu in het tweede trimester, terwijl iedereen me loopt te vertellen dat ik me nu juist veel beter 'moet' voelen. Heel irritant als men vindt dat je iets 'moet'... Volgens mij moet je vooral genoeg en gezond eten: dingen die veel energie leveren en verder accepteren dat je lichaam in zwangere toestand gewoon minder aankan dan normaal. Een kind bouwen kost nu eenmaal veel energie. En met je neus dicht heel snel je floradix achteroverslaan (niet eerst lezen waar het van gemaakt is).
ik heb bij mijn eerste zwangerschap de 20 tot 30 weken echt super gevoeld. Kreeg energie weer terug, en begon er toen ook echt goed zwanger uit te zien.... dus daar wachten we nu maar op....
Heb ik ook gehad Moesje, rond de 18 weken weer helemaal fit, maar nu echt weer heel erg moe elke dag, kan de hele dag wel in bed liggen joh... Na het huishouden ben ik al helemaal kapot.