Nu begrijp ik ook waarom ze in de aanbieding waren......(Bij de tuinen) Ik zag de verkoopster al zo lachen Liefs An
Hahahha ja logisch die aanbieding dan. Ze vroeg zeker nog net niet of je zin had in pukkels..... En idd Stien...dat maffe gedoe moet er ergens uit....bij ons helaas op de foute plaats Die betere doorbloeding moet niet in mijn kop, maar in mijn buik! Maffe capsules. Moeten we nu alles en iedereen de wegwijzen of hoe zit het (capsules, zwemmers, enz....)
Ik gebruik deze maand nts meer, heb enkel een grote fluoplaat vr de zwemmers in me baarmoeder zitten met de woorden : "HIER moet je zijn " !
Ik wacht mijn volgende menstruatie nog even af en gooi dan het potje uit het raam of zo..... Weg met alle pukkels Liefs An
Dat zou natuurlijk kunnen. Dan zou ik gewoon ff naar een andere kruidvat gaan. Normaal gesproken hebben ze er genoeg staan....
Tja, je moet ze meteen de goede instructies geven waar ze naar toe moeten....die van mij zijn verdwaald naar mijn kop hahaha. Zou er idd wel eens mee te maken kunnen hebben. Maar dat merk je gauw genoeg en zo duur zijn ze niet.... Ga ook mijn nestje maar eens opzoeken...truste en tot gauw
Oke nieuwe ronde nieuwe kansen (toch gewoon maar weer verder gaan ook al zit ik in ronde 10). Ik heb nu eindelijk tarwekiemolie capsules kunnen vinden (eigen merk bij het kruitvat). Dit ga ik deze maand dan maar eens proberen ! Er staat dat ik er 3 per dag moet innemen, maar ik hou het eerst maar eens op 1 per dag denk ik.
Hoi allemaal! Ik ga toch maar stoppen met de tarwekiemoliecapsules. Ik keek vanmorgen in de spiegel en zag weer een paar vriendjes op mijn voorhoofd! Ik hoop dat het wel aan deze capsules ligt. Probeer het gewoon! Liefs An
Bij mij gaan ze nu ook stilaan weg ! Heb nog 1 vulkaan staan en nu hopen dat we er binnenkort weer kraterloos uitzien !