tarwekiemoliecapsules!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Harley, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Bedankt Neeltje ;)
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hoe gaat het met het trouw nemen vd tarwekiempjes meiden... ??? Vlot het een beetje...
    ik heb sinds ik die neem, weet the hell nt of het
    er mee te maken heeft... maar ik eet alles wat ik tegenkom, zodra ik opsta tot als ik ga slapen...
    verschrikkelijk gewoon en ben nt zwanger hoor...
    ik kan gewoon nt stoppen met eten... straks
    weeg ik 100 kg :D
     
  3. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Slik ze pas sinds gister, dus kan er nog niets over zeggen
    ;)
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik ben al een week bezig en voel sinds eergister serieus het effect !!
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heeft er nog iemand eten voor mij :D:D:D ??
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha die Stientje ;) Ik neem ze ook dagelijks; 2-3....meestal 2 en op vrije (za en zo) of thuiswerkdagen (wo en vrij) 3. Ben er vrijdag mee begonnen, maar merk nog niks.
    Gelukkig geen last van vreetbuien...in ieder geval niet meer dan normaal hahaha ;)
     
  7. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    O jee Stientje ik wil niet op m'n geweten hebben dat je straks tonnetje rond word hoor!! hihi :confused: Ik heb geen last van eetkicks, hoewel ik heb nu nog meer zin in chocolade dan anders :D Ik neem ze nog elke dag trouw in 3x per dag. Zelfs mijn mannetje is eraan begonnen, t kan geen kwaad zegt 'ie om te proberen en als het niets uithaald heeft 'ie tenminste eindelijk eens warme voeten hihi. Het is een schat, hij leeft enorm met me mee.
     
  8. Shirin

    Shirin Actief lid

    16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    Nou ik lees wel heel veel positieve dingen, ik ga maar eens vanmiddag ook tarwekiempillen halen bij de drogist :)))

    Misschien wordt ik daarna wel wat beter ongesteld..
    anders warme voetjes :) :) :) :)
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik ben geminderd tot 2x per dag hoor me eetlust is heel wat getemperd nu ... ahhahaha !! Ik kon me 's avonds echt te pletter vreten ... dat heb ik nu niet meer !!
     
  10. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nou, ik heb vanmorgen ook een potje gehaald bij het Kruitvat, ga er morgen mee beginnen, ben benieuwd!
     
  11. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hier nog een, zou al eerder gehaalt hebben, maar heb ze nu.
     
  12. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal!

    Ik slik nu een poosje tarwekiemoliecapsules en teunisbloemoliecapsules. Daarnaast slik ik ook nog capsules van de Et*s "zwanger worden"
    Zo staan er elke dag verschillende potjes met pillen op tafel, je moet er wat voor over hebben. Ik kan nog niet echt zeggen dat het me helpt... :(
    Ik ga gewoon trouw door met slikken... Morgen zit ik op dag 80 van mijn cyclus :( Met al die pillen had ik wel verwacht dat die lieve :evil: eens op bezoek zouden komen, maar helaas...... Ik heb al heel vaak een test gedaan, negatief! Ik word er eerlijk gezegd niet helemaal goed van. Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben..... Ook al komen de :evil: , dan weet ik in ieder geval dat het daar beneden nog een beetje werkt :oops: Ik voel me daar onzeker over.

    Nou meiden, op de pillen. En dat we maar snel zwanger mogen raken

    Liefs An ;)
     
  13. gemmajansen

    3 feb 2006
    39
    0
    0
    Vlaardingen
    kunnen al die pillen geen kwaad dan?

    Ik ben altijd bang dat ze iets verkeerds met me doen, misschien stom hoor!
     
  14. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    heb ze ook gehaald. Begin echt te balen van de lange cyclus (48. 38. 48. 49 dagen) dokter zegt zolang er gen klachten zijn dan een lange cyclus niet gevaarlijk is. Bahhhh Nu maar eens met die tarwekiemcapsules aan de slag. Je krijgt er in iedergeval een betere weerstand van!!
     
  15. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik heb ze ook gehaald, slik ze nu een week, kan niet echt merken dat ik er vreetbuien van krijg, want die had ik daarvoor ook al... :oops:

    Ik ben wel benieuwd wat voor effect het op mn cyclus gaat hebben....
     
  16. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Krijg je er vreetbuien van dan? Dat hoop ik niet!
     
  17. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Tja....Stientje heeft vreetbuien maar weet niet zeker of t aan de tarwekiemcapsules ligt.....

    Ik heb er in ieder geval geen last van....
     
  18. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja bij mij hebben ze echt het effect van vreetbuien... neem er nu maar 2x per dag want zat constant a vanalles... Gisteren gingen we naar een feestje, heb ik daar 3 stukken kwarktaart gegeten ... en toen had ik nog honger... heb het telkens ik er zo eentje heb genomen... 's avonds neem ik er geen meer en heb er ook geen last meer van.. Maar misschien absorbeert ie bij mij zoveel cholestorol haahaha dat ik dringend wat suiker mt verorberen :D
     
  19. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Haha Stientje... kun je nagaan... tot voor een paar maanden terug was het bijna standaart dat ik twee stukken taart nam op een verjaardag...

    Heb nu eigenlijk veel minder eetlust dan voorheen, geen idee waar dat nu weer door komt....
     
  20. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jij minder eetlust ??? MMMM... wie weet ... ?? HIhi ...
     

Deel Deze Pagina