tarwekiemoliecapsules!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Harley, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    hmm, ik ga ze ook maar kopen vanmiddag.
    Neem aan dat ze wel samen in genomen mogen worden.
    Anders moet het er opstaan, in combinatie met medicijnen, bla bla bla (dnek ik...)
     
  2. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ik doe ook mee! Wat een toestand allemaal eigenlijk zeg. Maar ja, wie weet helpt het de natuur een handje.
     
  3. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    oke!!
    Inderdaad anders zou het er wel opstaan, dus dat wordt vanmiddag nog ff langs de drogist om tarwekiemen te halen
    thanks en ik hoop dat we binnenkrt allemaal prijs hebben!!!1
     
  4. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Dan wordt het straks heel druk op het "zwanger" forum!! haha gezellig! :D
     
  5. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Voor zover ik weet moet je alleen uitkijken met vitamine A. Niet teveel, dus beter geen normale multivitamine, alleen speciale zwangerschapsmultivitamines (leuk woord voor scrabble). Of alleen foliumzuur.

    Dingen als foliumzuur/tarwekiem/teunisbloem etc. kunnen dacht ik allemaal wel samen. Je kunt het anders even navragen bij een apotheek ofzo, dan weet je het zeker.

    Succes!
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    ik had het ook nagevraagd bij een apotheek, slik zelf femnatal en tarwekiemolie, en ze zeiden dat dat wel samen kon, wellicht was het een beetje dubbel zeiden ze, maar het kon wel, geloof inderdaad dat je met vit a een beetje moest uitkijken, weet niet precies hoe dat zit met teunisbloem...dat ken ik eigenlijk niet, waar is dat dan voor?

    liefs sim
     
  7. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Teunisbloem slik ik zelf niet maar ik heb er wel anderen op het forum over gehoord dus ik neem aan dat het ook zwangerschapsbevorderend is :) Maar wat het precies doet :(:
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    oh oke, ga straks ff nakijken waar het goed voor is, een potje meer of minder bij de wastafel maakt ook niet meer uit, mijn mannetje slikt ook al tarwekiemolie, had ik hier gelezen dat het ook voor de man goed was, en hij doet gewoon mee, hihi

    liefs sim
     
  9. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
     
  10. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou met al die hulpmiddeltjes verwacht ik toch wel een babyboom over een maandje of 9 haha :D
     
  11. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    ik slik ook teunisbloem, foliumzuur en tarwekiem, maar ik vergeet het steeds, ik slik er dus gemiddeld 1 per dag van ieder. Waarschijnlijk heeft het dan geeneens effect, maar goed... Ik ga proberen 2 x per dag (heb net gegeten en ben ze weer vergeten!)
     
  12. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Dat heb ik dus ook!
    ' s Ochtends slik ik netjes alle pillen, maar die tarwekiem vergeet ik verder gewoon! Dus bij mij hebben ze waarschijnlijk ook GEEN effect! :oops:

    x
     
  13. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik vergeet ook wel eens de kiempjes in te nemen voor het eten, maar dan doe ik het gewoon daarna alsnog
     
  14. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    :D Ik kon natuurlijk niet achterblijven op mijn forumcollega's en heb gisteren ook van die tarwekiemoliecapsules gehaald bij de kruidvat.
    Ik slik nu foliumzuurtabl. en die tar.k.caps. dusss nou moet het toch lukken of niet dan 8)
     
  15. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik ben gister ook inderdaad maar de tarwekiem capsules gaan kopen.... Je moet ze van de kruidvat 3 x dgs 1 nemen en dat heb ik gedaan, maar toen ik vanmorgen op stond was ik effe een beetje duizelig en dat bleef ik af en toe tot vanmiddag... Heeft iemand anders hier ook last van..? Bijwerking? :(

    doeii
     
  16. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Chiesa

    Heb ik geen last van. Maar heb je wel gegeten nadat je ze hebt ingenomen :(: :(:
     
  17. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ja ik heb wel gegeten hierna en genoeg ook ;) ... Daar kan het niet aan liggen...
     
  18. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    :rolleyes: nou dan zou ik het niet weten.
    Ze kunnen toch geen kwaad :(: of wel dan.
    Ik denk dat je ze gewoon moet blijven innemen en als het niet overgaat dan stop je ermee toch :(:
     
  19. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Haha ik blijf ze gewoon stug innemen hoor en als het blijft stop ik inderdaad ;) . Maar wilde gewoon effe weten of iemand anders het ook heeft, of het daardoor komt etc... Bedankt voor je reactie :)
     
  20. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    ik neem ze nu al een aardig tijdje en ik heb geen bijwerkingen gekregen. Volgens mij zijn ze helemaal veilig hoor! Succes ermee!
     

Deel Deze Pagina