tarwekiemoliecapsules!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Harley, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb ook geen bijwerkingen. Duizeligheid kan van alles zijn, houd het gewoon even in de gaten.

    x panda
     
  2. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik gebruik dit ook sinds een week...tevens heb ik ook monnikspepercapsules om een regelmatige cyclus te krijgen ik hoop dat het allemaal werkt...tis nog ff afwachten....

    Groetjes
     
  3. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik had het gelukkig maar 1 dagje! Ik weet niet waar het vandaan kwam maar duizeligheid is over ;)
     
  4. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ik heb alleen het idee dat je van die foliumzuur een andere geur met plassen krijgt. Iemand ook dat idee? Eerste tijd had ik dat niet maar nu na een maand of 3 ongeveer denk ik echt dat het een ander luchtje aan zit.
     
  5. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    ik heb misschien ook een beetje stomme vraag maar ben sinds 3 weken begonnen met de tarwekiemoliecapsules.
    en was deze maand wel 2 dagen langer ongesteld als normaal, heeft dat nog iemand hier gehad.
    omdat het de bloesomloop verbeterd zou dit misschien kunnen niet?
     
  6. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nou luitjes, ik kan ze aanbevelen hoor die tarwekiemcapsules. Ik was er deze maand mee begonnen en zie ..... het resultaat!!

    Karin
     
  7. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Als ik deze maand geen succes heb, ga ik dat zeker doen.
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ben er al een maand mee bezig en slik ze trouw ! Dus hoop dat ik gauw hetzelfde resultaat mag hebben Duikster !
     
  9. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik duim met je mee Stientje!!
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik blijf ze ook braaf slikken hoor ;)

    Enne Karin, als die van ons het niet doen, mogen we die van jou dan komen halen :)
     
  11. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zoals jullie weten gebruik ik het ook en morgen is mijn NOD dussss afwachten maar hhiihhihi
     
  12. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    na die succes verhalen, ren ik morgen ook naar de drogist, trouwens maakt het iets uit van welk merk????
     
  13. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Duikster...wat goed, ik ben er dus ook deze maand mee begonnen maare nog geen resultaat voor mij...misschien komt het nog...
    Maar jij kunt in elk geval genieten !!!

    Liefs Silla
     
  14. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ik heb het ook gekocht, ben benieuwd, ben er vandaag mee begonnen
     
  15. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    duikster: proficiat!!!

    Ik slik ze nou zeker wel een maandje en ik had wel een zacht huidje. Of dit aan de tarwekier ligt??? Ik ben ook naar de sauna geweest begin van de maand. Nou moet ik wel zeggen dat ik normaal een cyclus van 24 dagen heb gehad en dat ik nu op dat 23 mijn eispong pas kreeg. Omdat ik dit echt raar vind en toch op zoek ben naar een reden voor dit verschijnsel ga ik denken dat het aan die capsules gelegen heeft. Misschien is het goed dat ik nu zo'n lange cyclus heb. Ik weet het niet.
     
  16. ilonas

    ilonas Lid

    24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Ook ik ben de tarwekiemolie capsules vorige maand begonnen! En kijk maar naar mijn banner!!!!! :) ;)

    Groetjes ilona's
     
  17. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai ik was een btje aan het kijken naar tarwekiemolie capsules ...heel grappig wat ik tegen kwam ;)

    TARWEKIEM-OLIE (capsules)
    Tarwekiemolie bevat veel natuurlijke vit. E, een vitamine, dat de vruchtbaarheid bevordert. Bij gebrek aan vit. E wordt de kater onvruchtbaar en treden bij de poes gebrekverschijnselen op, waardoor er jongen met allerlei afwijkingen geboren kunnen worden.
    Het kan daarom van belang zijn regelmatig tarwekiemolie aan fokdieren te geven. Overdosering is niet mogelijk, mits we niet plotseling een grote dosis ineens geven. Regelmatig kleine porties is veel beter (de tarwekiemolie van Dorwest is in handige, kleine, gemakkelijk in te geven capsules verpakt).
    De werking van vit. E wordt versterkt door vit. C.

    ...greetz asjuh
     
  18. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Meiden
    Ik ben gister ook vanallerlei vitamintjes gaan halen waaronder vitamine B omdat mijn haren gewoon afbreken en ook tegen de moeheid enz.
    En heb ook meteen een potje tarwekiemoliecapsules gekocht....
    Ik ben gister met beide begonnen en gisteravond ging ik na het toilet en keek op mn papiertje na het plassen en schrok me rot want mijn urine was echt felgeel ook toen ik in de pot keek :rolleyes:
    Hebben jullie dit ook gehad?

    groetjes liselotje ;)
     
  19. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ik weet eigenlijk niet hoe mijn urine eruit zag, ik ben inmiddels een paar dagen bezig met de tarwecapsules, ik zal vandaag eens kijken dan laat ik het je weten ;)
     
  20. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat van de urine heb ik niet gehad, ik werd duizelig, of dat door de tarwekeim kwam weet ik niet maar ben nu niet meer duizelig, mocht het deze ronde weer niks worden dan ga ik ze weer slikken
     

Deel Deze Pagina