tarwekiemoliecapsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proekie, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proekie

proekie Lid

17 mei 2007
    27
    0
    0
    Hallo

Even een tip

Ik hoorde een maand geleden van een paardenfokker dat tarwekiemolie gebruikt wordt bij merries die niet goed drachtig worden.
    Hij zei moet je ook gebruiken baat het niet schaadt het niet.

Wij zijn vanaf april bezig om zwanger te worden.
    Ik slik sinds 1 maand de capsules en en en en .......

gisteren positief getest ( vanmorgen voor de zekerheid weer een test en jawel hoor raak )

Dus meiden baat het niet dan schaadt het niet .
    Ik heb natuurlijk geen idee of het daardoor komt maar je weet nooit.

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahahaha wel grappig....als het deze maand bij niet raak is ga ik het ook zeker te weten kopen!

3. proekie

proekie Lid

17 mei 2007
    27
    0
    0

hahaha Ja zo dacht ik dus ook en gewoon raak.
    Op internet staan trouwens berichten van meer mensen die positieve ervaringen hebben.
    Het kost ongeveer € 2 voor 100 capsules.
    Ik had ze gewoon bij de trekpleister van hun eigen merk.
    Je moet wel capsules nemen en geen tabletten is mij verteld.

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Oki dokie ga toch maar eens kijken!

EN GEFELICITEERD! Geweldig meid......(sorry vergat het te zeggen in het vorige berichtje)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gefeliciteerd! Super!

Ik heb deze tip ook gekregen omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden! Dus hopelijk sla ik twee vliegen in 1 klap!

6. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    een dkke proficiat als het hier niet raak is ga ik het ook wel eens proberen :D

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Wat is nu het verschil tussen tarwekiemoliecapsules en teunisbloemoliecapsules? De laatste slik ik nl maar vind het een beetje dubbel omdat je ze slikt om zwanger te worden maar je mag ze niet gebruiken als je zwanger bent. En de een raadt ze af en de ander juist aan.

8. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik ben vandaag begonnen met gravitamon
    zou ik ze er nog bij kunne slikken?

9. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Slik sinds een maand ook weer tarwekiemolie capsules, mijn cyclus is/was er onregelmatig... Ben sinds een jaar gestopt met de pil, cyclus was in begin regelmatig maar werd al snel onregelmatig.. Poosje tarwekiemolie geslikt en het werd wonderbaarlijk ook nog vrij regelmatig! Mee gestopt omdat potje leeg was, vergat steeds nw te kopen maar sinds een maand er toch maar weer aan. Afgelopen maand zat er 30 dagen tussen ipv 36-45 dagen! Super dus.. Nu we echt voor een kindje gaan helpt het hopelijk ook mee voor wat meer vruchtbaarheid!

Liefs Truuz

10. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    wat waren de eerste verschijnselen?
    toen je aan de capsules begon?

ik ben er vandaag ook maar mee begonnen omdat ik erg veel goeie berichten er over heb gelezen!

11. proekie

proekie Lid

17 mei 2007
    27
    0
    0
    Bedankt allemaal
    Ik heb geen verschijnselen gehad eigenlijk behalve dat ik me energieker voelde.
    Ik heb een 21 dagen cyclus dus dat is best een beetje lastig omdat ik eigenlijk meteen na mijn ongi al vruchtbaar ben.
    En hoopte dat dat mijn cyclus wat langer zou worden met deze capsules maar dat gebeurde niet en was ook niet meer nodig .
    Alles gaat trouwens lekker ik ben behoorlijk misselijk maar verder nergens last van.
    Morgen morgen naar de gynaecoloog ivm medicijn gebruik ( heb hart en vaatziekte).
    Ik hoorde dat ze dan ook een echo gaan maken vraag me alleen af of ze al iets kunnen zien.

12. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Dat zijn dus wel goede berichten! Maar weet iemand ook het verschil tussen tarwekiemcapsules en teunisbloemoliecapsules?

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @proekie; En waar koop ik die 'zwangermakende' tabletjes? ;) :)

14. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik bij de kruitvat eigenmerk 100 stuks
    voor 2.30 euro ofzo

15. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hey..

Jolanda: geen idee wat het verschil is eigenlijk, volgens mij mag je de teunisbloem niet de hele cyclus doorgebruiken.. Anders ff googlen!

Shania: ik heb opeens sinds jaren weer lekker warme voeten en handen.. Had 't altijd koud.. Doet dus zeker wat met je doorbloeding.. Ook had ik de 1e keer meer pukkels, maar goed dat neem ik maar voor lief! Voel me energieker sinds ik ze weer slik..

liefs Truuz

16. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ik heb het ook gebruikt! Was in de tweede ronde zwanger. Is uiteindelijk een bbz geworden, maar toch, het zwanger worden (bevruchting) ging heel snel!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Maar helpt het ook mijn cyclus weer op gang?! Ik ben nog steeds niet ongi geworden en zoek dus iets om het op een natuurlijke manier op te wekken.

Ik hoor nu zoveel verhalen over monnikspeper, teunisbloemolie en tarwekiemolie, IK WEET HET NIET MEER! HELP! ;)

18. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    @Jolanda; bij mij helpt het om mijn cyclus regelmatiger te krijgen.. Zie dat je net gestopt ben met de pil.. je lichaam is nog bezig met ontpillen, dit kan wel een poosje duren. Ik zelf ben gestopt met de pil en hadden zoiets we gaan er nog niet echt voor, eerst maar eens een paar maanden ontpillen zodat alle hormonen uit mijn lijf waren.. als je cyclus niet op gang komt zou ik contact opnemen met de huisarts.. weet uit ervaring dat het lang kan duren voor je cyclus op gang komt!

19. waiting4you

waiting4you Nieuw lid

17 jan 2008
    4
    0
    0
    rotterdam
    Nou ik ga dan ook maar elijk beginnen met die capsules te slikken hoelang was u al bezig met het slikken van die capsules voordat u zwanger werd?

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou dames, ik heb zojuist de capsules gehaald! Ook maar meteen een potje teunisbloemcapsules! Haha! Ik neem ze allebei in en we zien wel :D

Ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina