Ik ben een ontzettend ongeduldig type als het om dit soort dingen gaat Gisteren een CB testje gedaan en er kwam heel erg licht een streepje waar de plus moet onstaan. De - stond er en boven in kwam de andere streep die zo loopt | Echt alleen boven in en echt dun maar hij kwam wel meteen. Zelfs een foto van gemaakt en in het negatief gezet om zeker te weten dat ik het me niet inbeelde en hij zat er echt! Hoe licht ook! Ook mn man zag m. Vanmorgen teste ik overnieuw en helaas was er wat mis gegaan want er kwam geen controle streep Dus ik later de dag een nieuwe test gedaan en die was negatief. Ik zit nu 2 dagen voor mn NOD(ik weet het is test te vroeg ) Kan het zijn dat ik heel pril zwanger ben en het hormoon gewoon nauwelijks aan te tonen is dan alleen als de urine geconcentreerd is? Zoals gisteren want had weinig gedronken en was al ff geleden dat ik had geplast namelijk. Of ik ben niet zwanger. Het was geen ingedroogd lijntje want hij kwam meteen en mijn ervaring en wetenschap met zwangerschapstesten zijn dat er alleen een streepje kan komen als er wel hcg in de urine zit. De test was kersvers! De test die ik vandaag deed na de mislukte was halvewege de dag dus kan zo zijn dat de urine gewoon niet genoeg hormoon bevatte. Meiden,wat denken jullie?
kun je de foto's in je album zetten, dan kunnen wij ook kijken. Ik denk dat je moet testen als je ongesteld moet worden, dan zou die duidelijker moeten zijn.
Hij staat er in. Maar heb de foto moeten verkleinen en je ziet het zo niet goed. Ik zie m wel maar weet niet of jullie m zullen zien. Het streepje zit boven in waar de plus moet komen en een het is een dun lijntje. Foto heb ik in het negatief gezet omdat het dan het duidelijkst is.
sorry maar ik zie niks! ik zie echt geen 2de lijntje ook niet als ik hem weer op de normaale foto zet
Sorry, zie het inderdaad niet. Ik zou over 2 a 3 dagen nog een keer testen en dan zou je je antwoord moeten hebben.
Het is zo echt amper te zien! Kan de ware grootte er niet op zetten want dan issie veel en veel te groot voor mn album. ggrrrr.....want hij zit er echt haha Edit: Heb er een gewone foto ook van neergezet. Maar omdat ie dus zo klein is moeilijk te zien
Hoop voor je dat je over 3 dagen wel positief test! Hier is het inderdaad niet te zien, maar als het lijntje nog zo licht is krijg je het soms niet normaal op de foto. Over paar dagen idd weer testen
De lijn is echt heel licht ja. Je moet eigenlijk de test gewoon zien want dan issie echt te zien. irritant die foto's
Hey meis Ik heb ook even gekeken voor je maar sorry ik zie ook niks anders even een cb digitaal dan weet je het zeker veel suc-6
Hi Denise, Het zou kunnen dat je eerste test idd met een stuk geconcentreerdere urine is geweest. Je zou eventueel nog met die van kruitvat kunnen testen (die van 7 euro is erg gevoelig). En anders een paar dagen wachten...maar dat vond ik altijd zo moeilijk...ik heb 4 dagen voor NOD getest... Ik hoop voor je dat het raak is! Groet Snoozie
Ik denk dat je dit niet wilt horen....maar ik heb dit de afgelopen maanden ook al een keer of 2-3 gehad met CB. Ik vind het nog steeds fijne testen, maar weet ook hoe een echt positieve test van CB eruit ziet (helaas MK geworden) en dat is toch heel anders. Voor mij geldt dus voortaan met CB: bij twijfel is hij negatief, en niet "een streep is een streep"!
hey meid. sorry maar ik zie ook niks. ook niet als ik de foto aanklik om hem te vergroten. als ik jou was,zou ik een andere test halen. 1tje die minder hcg nodig heeft. en dan morgenochtend nog eens testen. suc6 met testen. groetjes tamara
Ik denk dat als je zwanger bent, dat je dan in ieder geval wel een volledige streep krijgt te zien als hij licht positief aangeeft en niet een klein stukje. Ik heb vorig jaar ook een hele vage streep gekregen, maar dat was dan wel een lichte streep over de hele lengte. Misschien rond je NOD weer een test doen en dan wel met ochtendurine?