Volgens mij brengt het je cyclus juist op gang, misschien een eerdere eisprong door een snellere rijping van de eicel ofzo.. dus ik denk eerder dat je cyclus er korter van wordt dan langer!
Dank je Nata Ik wil er ook wel mee beginnen maar later hoorde ik ook weer van mensen die last kregen van puisten Maar ja denk dat het per persoon verschilt en vind het niet erg om puisten te krijgen mits daar natuurlijk wel wat tegenover staat he haha
Ik heb veel aanleg voor puisten, maar tot nu toe nog geen puist gezien sinds ik ze slik. Mijn huid lijkt zelfs mooier. Of zou dat van de B-vitamines komen die ik ook slik?
Heb er ook niet meer puistje door hoor. Wel is mijn cyclus er korter door geworden, wel lekker meegenomen dus. Zat anders rond de 30-35 dagen en nu27.
Chida: als je het in combi met etos pillen wil gebruiken dan kun je het beste 1 capsule per dag nemen omdat je anders teveel vitamine b krijgt. Ik gebruik sinds deze cyclus de tarwekiemolie en mijn eisprong is wel later, op dag 15 ipv 14. Hoop dat mijn cyclus ook langer wordt omdat mijn luteale fase anders wel erg kort wordt want mijn cyclus is tussen 21 en 24 dagen.
Yep, je moet oppassen dat je niet teveel vit E binnenkrijgt als je ook nog andere dingen slikt, zoals bijv. Etos zwanger worden of andere vitaminepillen.
hallo, ik slik sinds kort ook tarwekiemolie capsules. heb net mijn 1ste menstuatie gehad na stoppen met de pil. ben benieuwd.
Ik ben even gestopt met de capsules.. Heb nu een kuurtje van de dokter gekregen om mijn ongi op gang te brengen! Blehhh! Maarja, ben wel blij na 114 dagen wachten.. Zijn er nog zwangeren door deze capsules!?
Ik heb nog steeds koude handen, jammer.... Maar als ik deze cyclus zwanger wordt, dan hoor je mij niet meer klagen! Nog 10 daagjes afwachten....