Hallo allemaal Ik slik de tarwekiemoliecapsules ook maar nu ben ik 8 weken zwanger en slik er nog steeds 1 per dag mag dit eigenlijk wel? De dames die het slikte en nu zwanger zijn tot hoe lang zijn jullie door gegaan? Alvast bedankt
Ik slik ze nu ook al een tijdje en ben wel geschrokken ik lees hier namelijk net dat iemand altijd cyclus had van 28 dagen en toen 36 en dat heb ik deze keer ook meegemaakt zou het daar door komen? Dan stop ik meteen.
ik slik teunisbloemolie van de etos en helpt dit er bij? Ik stop denk ik met etos zwanger worden want ik voel me niet echt lekker door.
Ik heb ze ook gekocht. Als ik zondag nog niet ongesteld ben dan ga ik ze ook slikken. Moest eigenlijk dinsdag al ongesteld zijn. Vooraf doe ik eerst nog even een test.
Hoi meiden, Bij mij is afgelopen woensdag endometriose geconstateerd en 1 van de klachten is ineens een onregelmatige cyclus. Normaal echt strak 28 dagen en sinds een half jaar schommelend tussen de 31 en de 37 dagen. Ik denk dat ik er ook maar eens mee ga beginnen. Zou het voor mij ook effect hebben op de cyclus duur? Zou graag willen dat ie weer wat regelmatiger werd.
Hoi allemaal, Ik slik dan wel niet dezelfde capsules, maar heb deze week een potje agnus castus gekocht (monnikspeper) Ik heb hele lange cyclussen en die zouden daar door korter en stabiel worden, ik heb er ook een topic over geopend maar daar heeft nog niemand gereageerd. Ik vraag me af of iemand van jullie er ervaring mee heeft? Het topic vind je in 'zwanger worden'
ik zelf slik nu een paardagen teunisbloemoilie en moet zeggen dat ik daar door veel minder last heb van rare dingen en mijn cyclus is altijd goed geweest door teunisbloemolie. Ik slikte even etos zwanger worden en daar door krijg ik weer een langere cyclus. en heb ook gelzen dat er vrouwen zelfs elke maand hun ei hadden.
Ik snap helemaal niks meer van al die pillen! Ik slik nu zwanger worden van de etos en teunisbloemolie van de etos. Ka ik er dan noig van die tarwekiem toestanden bij slikken of krijg ik dan een overdosis?
hoi shady slik gewoon een een soort en gebruik daar bij foliumzuur, ik slik teunisbloemoilie en vsm puur mama daar zit die vitex niet in en werkt prima bij mij, je kan ook gravitamon nemen, want je moet er foliuimzuur bij slikken. hoop dat het gaat werken.
Hoi damens, Ik heb tarwe kiem en teunisbloem en vitex cortex geslikt 2.5 cyclus. En ben nu wel zwanger. maar weet niet of het daar door komt. Ik slikte van kruidvat. Wou ik even zeggen misschien hebben jullie daar wat aan, Groetjes Elba
Ow ik heb me laten vertellen dat er al voldoende foliumzuur in zwanger worden van de etos zit dus dat ik dat niet nog los hoefde te slikken maar dat is dus wel het verstandigste begrijp ik?
Nee meid bij die pillen etos zwanger worden zit alles al in hoor je hoeft dus niet appart foliumzuur in te nemem. hoe lang slik je etos zwangerworden al? wat gebruik je er nog meer bij?
Ik slik ze pas vanaf woensdag. Dus ik gebruik nu teunisbloemolie en etos zwanger worden. Weet iemand of het dan nog verstandig/nodig is om ook de tarwekiem te slikken?
hallo, ik slik ook 2x per dag etos pillen en 1x tarwekiemolie+1x per dag teunisbloemolie capsules.ze zeggen dat het geen kwaad kan dus volgens mij kun je ze gewoon nemen. is weer extra vitaminen denk ik dan maar.
Iemadn heeft voor mij te capsules gehaald, maar klopt het dat ze voor de weerstand zijn. Er staat een gunstige invloed op de bloedsoploop en verhogen van de weerstand. Stond dit bij jullie ook op de verpakking. Ik heb ze van het kruidvat.
hoi, ja dat klopt ik heb ze ook gewoon van kruidvat merk.ze zijn voor meerdere doeleinden te gebruiken dus vandaar.