tarwekiemoliecapsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proekie, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb na mijn ongi nog steeds wat bruinverlies. Mijn afscheiding is bruin/grijs ipv wit, maar ik vermoed dat het nog met ontpillen te maken heeft. Jullie zitten beide aan het einde van de cyclus (of er al voorbij ;)) zie ik, dus ik hoop dat het voor jullie snel ongi zal opwekken!

@ LindaS: Ik twijfelde ook voor teunisbloemolie maar nu las ik op verschillende site's dat het niet goed zou zijn als je zwanger was en zelfs zou kunnen tegenwerken. Dus ik probeer het maar niet ;)

2. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik ben nog helemaal niet ongi geweest na het stoppen van de pil dus ik hoop dat het echt snel komt ik heb liever eerst ongi en dan een positieve test :D

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ships.. Dan ga ik alleen de tarwekiemolie gebruiken! :) Vind die teunisbloem ook heel groot.. Gheghe!

Ik ben het wachten zoooooooo ontzettend zat joh! Gelukkig weet ik wel al dat er niets met mijn hormonen is, heb al een bloedtest en echo gehad :) Dus het is gewoon wachten op mijn ongi! Ik heb wel het idee dat ik vorige week mijn eisprong gehad heb, dus wie weet! Ik heb ook geklust als een malle ;)

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    shania: bij mij is bruine afscheiding altijd een teken dat de ongi eraan komt! Vorige maand al een week van tevoren! Hoop het voor je!
    Ik ga de capsules ook maar es halen!

5. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ja ik hoop dat het dan bij mij ook zo mag zijn heb wel een zeur gevoel in mijn buik en af en toe wat steekjes/krampjes
    maar het was alleen gistren avond en nu nu niks meer

6. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    krijg je hierdoor meer last van pukkeltjes dan?
    dan ga ik het niet nemen na mijn ma zijn mijn hormonen zo van slag dat ik helemaal onder zit zelfs op mijn rug.
    ben al bij da ha geweest maar ik mag geen antibioticakuur omdat ik zwanger wil worden.

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wauw, ik ben enkele uurtjes weg en er is weeral behoorlijk bijgekletst, leuk ;)

Je kunt dat van de teunisbloemolie best eens opzoeken, maar ik had op een aantal site's gevonden dat je dat best niet neemt zonder begeleiding van een arts of homeopaat.

Ik kan heel goed geloven dat je het zat bent, wel een geruststelling dat je weet dat het al niet aan je lichaam ligt. Wie weet is het uitblijven deze keer een goed teken! ;) Ik hoop het voor je en ga alvast duimen! Heb je onlangs nog getest of ben je dat nog van plan?

@ Miss Mimi: het hangt een beetje van de persoon af. Een aantal dames ontdekten pukkeltjes toen ze met de olie begonnen waren, maar ieder lichaam is anders en ik heb er tot hiertoe nog geen last van. Binnen enkele weken kan ik je meer vertellen ;)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb besloten om 31 januari te gaan testen! :D Haha! Ik had vorige week het idee dat ik mijn eisprong voelde en heb die week ook goed geklust, dus wie weet! :D

Ik zal ook voor jou meeduimen! :) Hopelijk is het dankzij onze tarwekiemolie snel raak, hahaha!

Ik ga nu lekker naar huisje toe!

Tot morgen! X.X.X

9. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik ga ook de 31ste testen na ja dat doe ik al vanaf dat ik gestopt ben met de pil iedere maand een testje doen voor de zekerheid

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Spannend! Ik ga voor jullie duimen de 31ste! Ik weet helemaal niet wanneer mijn NOD te verwachten, dus ik tel lekker mee af voor jullie, dan vergeet ik mijn eigen wachten! ;)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Speeters; kan het niet zijn dat jij een innestelingsbloeding hebt gehad?! :) Dan kun je wellicht ook met ons mee testen op 31 januari! :D

'De nationale testdag' (soort babyboom ;) )

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He meiden,

Hier een teunisbloemoliecapsules gebruikster
    (slik wat een woord :D )
    Ik had een zeer onregelmatige cyclus en door
    deze pilletjes gaat het een stuk beter.

Wel heb ik helaas heel veel lastvan pukkeltjes
    Staat los van de teunisbloemolie...
    Wie heeft hier nog goede tips voor?
    Baal hier nl echt van :rolleyes:

Groetjes Elke

13. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wie weet... Het was een heel lichte bloeding, helder rood bloedverlies zonder buikpijn.. (tot hiertoe klinkt het nog hoopvol, maar het was net 2 dagen na mijn laatste ongi-dag, dus ik denk dat het nog van het ontpillen komt. Mijn ongi was wel tamelijk licht en ik had helemaal geen buikpijn - behalve een aanval van verschrikkelijke pijn maar dat waren vast mijn darmen - dus ik denk dat ik gewoon nog wat in de war ben door het ontpillen). Ik vermoed dat ik wel al in de tweede ronde zit, maar ik ben niet zeker ;) Maar ik tel zeker samen met jullie af! Mijn NOD staat voorlopig op 11 februari als ik rekening hou met die ongi, dus ik moet nog iets langer wachten! Maar dan heb ik alvast meer tijd om voor jullie te duimen! )

:D

14. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Dit ga ik ook proberen!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Speeters; 11 februari is ook al bijna! :) En misschien ben je nu al hartstikke zwanger! (als de tarwekiem een beetje snel werkt ;) )

Ik zit pas in ronde 1, maar krijg steeds meer het idee dat ik waarergens in ronde 5 zit.. We zijn ondertussen al 3 maanden verder :( Baal echt zo erg!

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik kijk nu al zo uit naar het einde van de ronde (één of twee, weet het zelf niet ;)), dus ik leef erg met je mee! Je hebt er inderdaad al eigenlijk meer rondes opzitten, maar met minder kansen. Maar ik hoop dat je de komende rondes niet eens meer hoeft te tellen, behalve op een zwangerschapsbanner dan! ;)

Heb je al veel last gehad van ontpillen?

Hier worden de tarwekiemoliecapsules trouw 3x per dag genomen!

@Selina26: wees welkom om je ervaringen te delen ;)

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, we gaan voor de zwangerbanner! :) Jihoe!

Behalve het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben geweest, heb ik niet heel veel last gehad ofzo. Alleen de onzekerheid is killing! En trouwens, ben een stuk minder moe dan voorheen, dus dat is positief! :)

Ik had gisteren ineens een metaalsmaak in mijn mond, dat heb ik dan weer ergens gelezen, dus is het voor mij meteen een symtoon! Maar volgens mij stonk ik gewoon onzettend uit mijn smoeltje ;) Whahaha!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey hoi allemaal,

Na al die leuke positieve verhalen ga ik ook maar aan de tarwekiemoliecapsules....een paardenmiddel moet haast wel werken toch ;)?

Succes allemaal met zwanger worden of zijn!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, als het voor paarden helpt, moet het bij ons toch zeker iets doen! :) Je hebt helemaal gelijk, baat het niet, schaadt het niet! :D

20. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik ga er ook aan!

Tarwekiemolie is ook goed tegen negatieve effecten van pilgebruik! En te gebruiken als je stress hebt, oververmoeid bent, voor een goede stofwisseling, inderdaad betere doorbloeding en ga zo maar door!

Ik heb mijn vriendje gevraagd het voor mij te halen.. thanks voor jullie tips!

Deel Deze Pagina