tarwekiemoliecapsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proekie, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps! Ik kreeg gisteren te horen dat als je onregelmatig bent, je het beste 19 dagen na je vermoedelijke 'ei' kunt testen! Dus 6 februari! :) Ach ja joh, ik weet het ook allemaal niet meer.. :)

Ik heb ook maar eens mijn banner aangepast, die staat trouwens nog wel op 31 januari! Want dan ben ik natuurlijk al hartstikke ZWANGER ;)

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    aaaaaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhhhh mag ik even heeeeeeeeeel hard schreeuwen!

dat stomme lichaam van me! houd me constant voor de gek....
    nu weer.... ik weet dat het bijna onmogelijk is om spontaan zwanger te worden voor mij (ivm slechte zwemmers)
    maar toch.. ik had de laatste week erg gevoelige borsten, misselijk.. anders dan anders... dikke buik.. ga maar door! ook was mijn tempkaartje al 2 dagen over tijd zeg maar..
    en nu... je raadt het al die verrekte :evil: komen er weer aan.. had weer beetje afscheiding en dat komt bij meestal 1 a 2 dagen voor de NOD... :thumbdown:

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    @ Linda: Aah, leuk! Tuurlijk ben je dan al lang zwanger! Dan zitten we al dichter bij elkaar om af te tellen, tel ik eerst lekker met jou af (want is minder lang), en ga dan snel nog enkele dagen door voor mezelf. En als het niet raak is (stel in het onmogelijke geval, want je bent natuurlijk 100% zwanger) dan tellen we gewoon nog een rondje, gezellig toch? :D

@ Dagmar: Eerst eens lekker hard schreeuwen! Echt jammer voor je! Schandalig hoe je lichaam je toch valse hoop kan geven... Ik hoop dat die afscheiding nog van een innesteling komt, maar anders is het toch positief dat je een redelijk korte cyclus hebt! Ik ga duimen! ;)

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Dagmar; Schreeuw maar lekker uit hoor! Dat mag hier! Doe ik ook heel vaak, haha! :) Trouwens, ik schreeuw wel lekker mee! AAAAHHHHHHHHHH! Hoop dat het snel raak is voor je! :)

@Speeters; Gezellig! :) Kunnen we saampjes tellen! :) En uiteraard zijn wij gewoon allebei zwanger, dat KAN NIET ANDERS ;) Maar mocht het niet zo zijn, dan tellen we inderdaad gewoon nog een rondje! :) (maar met onze tabletten kan het gewoon niet anders dan dat we zwanger zijn ;) )

5. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    meiden!

bedankt... ik gun jullie uiteraard hetzelfde....

pffffff ellende!

maar ja, wachten duurt lang he...

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb ook even gegoogled, maar teveel vitamine E kan giftig zijn!

Vitamine E is een in vet oplosbare vitamine. Het heeft een preventieve werking op veroudering en welvaartsziekten. Het is even als vitamine C een sterke antioxidant (het maakt vrije radicalen onschadelijk). Boven het veertigste levensjaar neemt de natuurlijke weerstand tegen vrije radicalen geleidelijk af. Vanaf deze leeftijd gebruiken steeds meer mensen extra vitamine E, vaak 40 keer de ADH. Vitamine E is ook noodzakelijk voor de vorming van rode bloedcellen en de opbouw, herstel en instandhouding van spier- en andere weefsels. Ook beschermt het meervoudige onverzadigde vetzuren die een essentiële bouwstof voor het lichaam zijn.

Symptomen bij een tekort
    Geen. Bij aandoeningen van hart en vaten is meestal wel extra vitamine E nodig.

Therapeutisch gebruik
    - Antioxidant
    - Beschermt tegen zenuw aandoeningen
    - Vergroot de weerstand
    - Beschermt tegen hart- en vaatziekten
    - Vermindert PMS-symptomen
    - Behandelt huidproblemen en kaalheid
    - Helpt miskramen voorkomen
    - Werkt als natuurlijke vocht afdrijver
    - Voorkomt verdikt littekenweefsel - uitwendig opbrengen

Natuurlijke bronnen
    Belangrijke bronnen van vitamine E zijn: plantaardige oliën, soja bonen, broccoli, spinazie, noten, volkoren producten, eieren en margarine

Bijzonderheden
    Hoge doses kunnen giftig zijn. Neem doses hoger dan 350 mg per dag alleen onder medische begeleiding.

Ik ben hier ook een beetje van geschrokken. Als je 2x daags Etos Zwanger Worden slikt, dan krijg je (zoals ik begrepen heb van wat er op de doos staat) 150 mg Vitamine E binnen. Ik was van plan om 3x per dag zo'n tarwekiemoliecapsule te nemen. Ik hou het maar op 1x per dag, aangezien je via je eten ook nog vitamine E binnenkrijgt. Ik kan trouwens niet op het potje van de Kruidvat Tarwekiemoliecapsules vinden hoeveel gram Vitamine E er in 1 capsule zit.

7. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

ik was net bij de drogist, maar die hadden er zelfs nog nooit van gehoord.. Kga a.s. weekend wel naar de Kruidvat dan..

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik kon het ook niet terugvinden bij de drogist, heb ze bij de Trekpleister gekocht :D

9. rainstarrr

Ennuhm, misschien staat dat al ergens beantwoord op de site.. Maar IK ben altijd diegene die loopt te ovu-testen, pillen slikken etc etc. Maar kan mijn ventje ook een pilletje slikken voor wat sterker zaad? Of gewoon vitamines zodat hij zelf gezond blijft..

10. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    tarwekiemolie ofzo niet te vinden bij kruidvat :(

11. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    die van mij is aan de selenium zink en daarnaast multivatamine van Supradyn.. extra sterk!!!
    daar zit ook foliumzuur in.. dat schijnt ook goed te zijn voor de man..
    dit kreeg ik als advies van de apotheker... ik heb van de week een dik half uur met hem hier over gepraat..
    ik zat toen met dat Vitamine E verhaal enzo.. dat dat niet goed is...

12. rainstarrr

dat ga ik onthouden!

13. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    @ Rainstarrr: hier waren geloof ik ook dames die het aan hun man gaven, 't kan in ieder geval geen kwaad

@ Be Happy: Bedankt voor de informatie! Ik heb ook net even op mijn potje pilletjes gekeken maar het staat er ook niet op! Ik ga mijn oorspronkelijk berichtje veranderen zodat niemand de foute informatie nog te lezen krijgt (je weet maar nooit als mensen niet verder lezen) ;)

Ik zal deze vraag eens naar de gezondheidsafdeling van het kruidvat sturen en kijken wat ze zeggen! Eigenlijk zou de hoeveelheid Vitamine E er toch zeker op moeten staan!

Ik heb nog een voordeel ontdekt! Mijn borsten lijken zachter geworden, misschien is het alleen maar een idee maar het is wel een fijn idee :D

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier staat het tussen de vitaminepreparaten. Het stond vlakbij de eigen merk teunisbloemolie en foliumzuur.

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mevrouw Speeters, zachte borsten is ook een zwangerschapssymtoon! :) Ik had namelijk hetzelfde en kwam dit tegen in het lijstje :D

We zijn hartstikke ZWANGER :D

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    zit het in doosje of potje ? Heb je een foto ?

17. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    In een glazen potje, (kruidvat heeft er zo'n 100-tal, allemaal verschillende pilletjes en zalfjes, je moet bij de groene etiketten kijken). Hopelijk kun je het vinden! Ik zal eens kijken of ik een foto heb!

@ Mevrouw Lina: Jaaaa, we zijn gewoon hartstikke zwanger! :D (Heb ook wel een klein beetje gevoelige borsten, met de pil nooit gehad, maar ik durf me er niet op vast te pinnen ;))

18. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    had ik ook deze week.. erg gevoelig.. anders dan andere maanden.. maar hleaas mijn :evil: zijn onderweg...

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    bedankt zal nog eens gaan kijken en als je een fot hebt graag !

20. moonshine

moonshine Lid

23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    gefeli meid :D ik heb der ook al eens van gehoort en een vriendin van mij is daar door ook zwanger van geraakt dus is zeker een goede tip

Deel Deze Pagina