Ik kon ze bij de trekpleister echt supermakkelijk vinden! Gewoon eigen merk! Succes! PS. Heb dagelijks wat klachten die ik heb opgeschreven. Ik heb niet zo'n zin om alles op dit forum te gaan zetten, omdat ik me dan helemaal klote voel als het negatief is straks.. Maar mocht het nou positief zijn, dan kan ik er om lachen denk ik!
*begin experiment* 'k kon het niet laten: ik heb er eens eentje doorgebeten. Valt nog best mee, beetje een onbestemde smaak, olie-achtig (tsja, 't is ook olie natuurlijk ) en verder gewoon heel vaag. Maar in het vervolg slik ik ze gewoon in want ik hou nu ook niet bepaald van de smaak *einde experiment* *drinkt een groot glas water*
Wat een mooi mens ben je toch ook! Haha! Lig onder mijn bureau hier Ik heb ze thuis staan, dus zal vanavond ook even een experimentje doen Hoe is het met de klachten gesteld vandaag? Voel je al iets?
Ff goed om te weten: bij DA kosten tarwekiemoliecapsules 6,5 ! Of is dat een gangbare prijs? Vind het namelijk best duur.
Lekkerrrrrrr Dan weet ik in ieder geval dat ik dat niet hoef te proberen @nata 6,50? ik dacht dat het 2 euro was? Maar misschien waren dat de pilletjes en geen capsules met olie. (of zit ik nu onzin uit te kramen? hahah)
nou ik weet niet of het van de tabletjes komt ik slik ze net een week maar ik heb vanmorgen POSITIEF GETEST hahahahaha ik ben ZWANGER!
GEFELICITEERD meid! Nu krijg ik ook goede hoop! Was jij ook niet meer ongi geweest na je laatste pil? Ohhh, super voor je! En de pillen bij de trekpleister waren niet duurder dan 2,50, dat weet ik zeker!
In Kruidvat is het 2,50 voor 100 'oliebolletjes', maar het is ook kruidvat eigen merk, dus kan altijd wel goedkoper zijn. Ik heb ze dan ook gewoon in het kruidvat gehaald. Bedankt voor jullie leuke reacties :d Alles in de naam van de wetenschap (en voor jullie) hé Symptomen: Mijn huidje wordt iedere dag zachter . Ik heb ook al boven het toilet gehangen en sta bol van de buikkramen, maar ik heb dan ook examens... Ik ben nu aan het temperaturen ook, zodat ik weet wanneer ik mijn ongi mag verwachten en om te kijken of ik een eisprong heb, en je zou het kaartje perfect op mijn examenrooster kunnen leggen! De ochtend van een examen neemt mijn temperatuur altijd een duik, echt grappig!
JAAAA! Proficiat! Ja hoor, dat waren toch al de tarwekiemoliebolletjes! Wauw, ga er maar lekker van genieten!
nee was nog niet ongi geweest ben vorige week begonnen precies een week geleden en dacht vanmorgen laat ik eens een test doen voel me niet zo lekker en ja hoor meteen 2 strepen
Ik denk dat ik maar snel een nieuw potje ga halen, voordat alle schappen leeg zijn straks ECHT SUPER! Nu wij nog Speeters
Sandra! Nice 2 meet you! Ik heb over ons een goed gevoel hoor! Hoop alleen niet dat we verslaafd raken aan deze wonderpillen! Shania; door jou krijg ik weer een beetje hoop! Klim op die wolk en geniet ervan! Ik heb een agenda erbij gepakt en alles bijgehouden wat ik voel! Wat een waslijst! Nog niet eerder gehad! Dus we houden hoop!
dankjullie wel allemaal ik heb niks gevoelt dacht dat ik ziek werd het heerst immers , maar ik heb zaterdag een feestje en dacht ik moet het toch zeker weten als het neg is kan ik misschien wel een wijntje drinken maar niet dus!
Maar je hebt nu zeker geen idee hoe ver je bent? Dat is wel weer lastig! Heb je de HA al gebeld? Dan kun je een afspraak met de VK inplannen! SPANNEND!
ja, geen wijntjes meer voor jou! Maar je krijgt er wel iets prachtigs voor in de plaats! Je hebt dan geen idee hoe ver je al bent, vermits je nog niet ongi geweest bent?
nee ik heb geen idee hoe lang dat is wel lastig maar ja ik ben BLIJ ik wou morgen nog even een digitale tes doen en dan maandag na de huisarts