Ja, dat lijkt me fantastisch! Om 'zwanger' op dat schermpje te zien staan! *zucht* Ik wil oooooooooooook!
Terecht ben je blij! Ik zou ondertussen op zijn van zenuwen en onmiddellijk naar de HA willen... Dan kun je tenminste zo'n mooie banner uitzoeken @ Linda: stand houden hoor, we zijn er bijna!
Kan er niets aan doen Sandra, maar ik heb heeeeel sterk het gevoel dat jij ook al zwanger bent en een innestelingsbloeding hebt gehad! Elke keer als ik een berichtje van je zie, dan denk ik dat.. (heb vaak last van voorgevoelens bij anderen) Daar kun je ook zo lekker veel me he?! Hihi
Ik had al gelezen dat je goed was in voorgevoelens! En nu krijg ik zo'n 'beroemd voorgevoel' van je, dank je wel!
gefeliciteerd shania! ik heb deze capsules vanochtend ook maar gehaald en gaat de teunisbloem de vuilnisbak in. Bij het kruidvat heb ik 2.56 betaald. Kan je ze gewoon 3X per dag naast Etos Zwanger worden gebruiken?
Esther; ik hoorde op dit forum van niet i.v.m. teveel vitamine E en dat kan schadelijk voor je zijn! Ik zou het even navragen voor alle zekerheid! Succes!
Bij mij waren die dingen 2,30 ook kruidvat merk. 100 balletjes die je 3 maal daags moet slikken. Ik slik ze 2 keer per dag ben bang dat ik anders te veel vitamine E naar binnen krijg. En dat wil ik natuurlijk niet!
FANTASTISCH! GEFELICITEERD.... Hopelijk volgen wij allemaal gauw! Ik wil oooooooooooooooooooook een tweede streepje! (En anders desnoods visite van de ). Kun je even wat HCG strooien hier? Wellicht helpt het wat
@ Esther: ik slik ook Etos Zwanger Worden en tarwekiemoliecapsules. Echter, in tegenstelling tot wat er op het potje staat, slik ik ze 1x per dag. Wil geen overdosis vitamine E binnenkrijgen. Dat kan namelijk giftig zijn (staat ergens een paar pagina's terug bij mij vermeld). Je krijgt namelijk via je eten ook al vitamine E binnen.
Be Happy, weet je al wat meer? Of ging je pas maandag naar de huisarts? Ik ben benieuwd! Dit geeft ons wel hoop he?!
Nee, ik weet helaas nog niks meer. Ben nu eigenlijk officieel aan het werk, maar ik moest even stiekem kijken hier. Gelukkig is mijn baas buiten de deur. Ik heb aanstaande woensdag om 09.10 uur een afspraak bij de huisarts. Zaterdag ga ik in elk geval weer een zwangerschapstest doen. Het geeft in elk geval goede moed dat Shania zwanger is zonder dat ze na het stoppen met de pil ongi is geworden! Het betekent dat je dus wel vruchtbaar bent en er niks mis hoeft te zijn! ' Jij had toch ook ovulatietestjes besteld? Heb je ze al binnen en uitgeprobeerd?
@Shania2004 (hoop dat je dit nog leest ): heb je ook symptomen dan en zo ja welke? Dan kunnen wij daar namelijk ook een beetje op letten Of heb je nog helemaal nergens last van?
@LindaS en Be Happy Thanks, ik dacht al dat ik zoiets gelezen had hier ergens op het forum maar kon het niet zo snel terug vinden. Dan ga ik het maar 1X per dg nemen.
hallo, Ik slik al ruim 2 cyclussen de ETOS zwanger worden capsules. Nu lees ik al een tijdje mee op dit topic en twijfel of ik ook zal starten met de tarwekiemoliecapsules? Teveel vitamine E. Weet iemand het exact, of zal ik het navragen bij de drogist? Wie wil mij adviseren..... greetz Silver
Be Happy, Zou je voor mij ook een keertje met de pendel willen "zwaaien", ben wel benieuwd... Fijne avond, Groetjes Elke
Hellow ladies! @Be Happy; Snap er echt niets van.. Ik heb gisteren een ovutest gedaan, hartstikke positief! Maar ik dacht echt zeker te weten dat ik vorige week mijn eisprong had.. Ik weet het niet meer! Zit mijn gevoel er dan zo naast? Ach ja, ik ga er vanmiddag gewoon nog eentje doen en dan kijk ik even wat daar uitkomt! Helaas is mijn ventje vanavond weg en kunnen we niet klussen Maar heb gisteren wel geklust, zou dat dan genoeg zijn?! Aaaahhhh, zenuwslopend zeg dat zwanger proberen te worden
@ Linda: een ovutest kan ook hartstikke positief zijn als je zwanger bent...............! Heb je al eens een zwangerschapstest geprobeerd? Temeer omdat je zelf het idee hebt dat je je ei al gehad hebt.
@Elke: ik pendel helaas niet Voor pendelaanvragen zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Succes! Over de tarwekiemoliecapsules: het is me al 2x overkomen dat zo'n balletje in mijn keel bleef hangen.... Dat voelt naar... Maar goed, als je er flink wat water achterna drinkt, dan zakt ie gelukkig wel snel weer naar beneden....