@ Silver: ik weet niet precies hoeveel vitamine E er precies in 1 zo'n capsule zit. Ik slik ook twee keer daags Etos Zwanger Worden en 1x daags een tarwekiemoliecapsule. Dat kan volgens mij geen kwaad, want de gebruikelijke dosering van die capsules is 3x daags. Vraag het desnoods aan de drogist, want ik wil het eigenlijk ook wel graag weten
Be Happy; ik heb in elk geval besloten dat als de test vanmiddag weer zo positief is, dat ik 31 januari toch ga testen! Als ik dan gelijk heb met mijn eisprong, dan zou 31 januari mijn NOD zijn! Kijk, ben nog steeds niet ongesteld geweest, dus ik kan ook eigenlijk niet weten of het mijn eisprong heb! Maar sinds die tijd heb ik aardig wat symtonen, dus heb een sprankeltje hoop!
Dus deze pilletjes zorgen ervoor dat je een regelmatigere cyclus hebt ? Ik wilde ook Etos zwanger worden pillen gaan proberen, maar moet je die dan ook slikken? Of is tarwekiemolie beter?
Hoi Chantal, De pillen van Etos schijnen ook heel goed te zijn hoor! Je kan ze eventueel samen slikken, maar dan moet je de dosis van Tarwekiemolie verlagen (ivm teveel aan vitamine C, dit is niet goed voor je) Ik slik momenteel alleen tarwekiemolie en na 91 dagen niet ongesteld te zijn geweest, had ik gisteren een positieve ovulatietest in handen! Dus het doet in elk geval wel iets met mijn lichaam! Verder heb ik op een aantal pagina's terug de bijsluiter gezet, deze pillen zijn voor de rest ook heel goed voor je! Als je dat gelezen hebt, dan ga je er echt voor! En ondertussen al 3 zwangeren! Succes!
Ik heb gisteren de capsules gehaald bij "de tuinen". Vanmorgen de eerste gehad. Heb tot nu toe alleen nog maar zitten boeren. En het lijkt net Thinner wat ik opboer (sorry voor het ietwat onsmakelijke verhaal voor deze ochtend ) Hebben meer mensen hier last van?
Hoi allemaal! Neen, van opboeren heb ik geen last, noch van misselijkheid of zo. Hopelijk blijf je er geen last van hebben! @ Linda: dat klinkt voor jou alvast héél hoopvol! Ofwel heb je idd een eisprong (wat al héél goed is), ofwel blijft die ovutest positief en moet je maar eens een andere test gaan proberen @chantal26: Of die pilletjes je cyclus echt regelmatiger maken zal natuurlijk van persoon tot persoon afhangen, maar veel vrouwen ondervinden dat effect.
@Rainstarr; Ik ben ook wel veel aan het boeren, maar ik heb geen idee of het aan die tabletten ligt! Haha! Maar volgens mij boer ik zowiezo best veel, ook voor deze pillen al! Whahaha! AsoLin @Speeters; Yesss, ben ook echt blij! Er gebeurd 'iets' in mijn lichaam! Vanmiddag weer even een ovutestje proberen! Ben zoooo benieuwd! Nu maar hopen dat de zaadjes het lang volhouden, want ik kan vanavond niet klussen
Ik vind het trouwens wel een raar idee dat er nu nog zaadjes aan het krioelen zijn, daar beneden! Haha! Ik ben in elk geval blij dat er iets aan het gebeuren is, na zo lang wachten!
Ja hé, ik stel me dat ook altijd voor . Vond condooms ook altijd 'raar' omdat die mannekes daar dan maar in blijven rondzwemmen op zoek naar een eitje, maar gewoon in de vuilbak belanden. Zielig, toch?
Ik zie je berichtje nu pas Achhh, krijg spontaan medelijden met ze! *lieve zaadjes* Whahaha Hoe is het met jou? En met je examens?
Met mij alles goed! Heb net een dagje vrij genomen, ben al 6 weken aan een stuk aan het studeren. Lekker even naar de koopjes gaan kijken. Examens zijn al goed verlopen, nog 2 te gaan! Hoe gaat het met jullie?
Heej ladies, wat een gezellig topic is dit! Nog even het merk erbij: Dr. Vogel bij DA: echt 6,50! Volgende keer toch lekker huismerk nemen.. vriendjelief had 't voor me gekocht en de goeierd heeft gewoon 6,50 neergelegd.. zijn 100 capsules en je moet er twee per dag innemen. Ik slik er Dagravit mamma en baby (Foliumzuur en Metafolin) bij. Lijkt wel alsof mijn huid veel mooier wordt. Maar mijn eitje is net gesprongen dus dan zie je er natuurlijk ook op je paasbest uit! Hihi. Wisten jullie trouwens dat je eitje in de herfst en winter 's-avonds de sprong waagt en in de lente en zomer in de ochtend? Altijd handig om te weten..
Inderdaad, bedankt voor het weetje! Ik merk ook echt al veel voordelen! En bovendien, vandaag had ik eiwit-afscheiding, dus ik denk dat het eitje eraan komt! (Hopelijk volgt mijn temp ook) Na alle onregelmatigheid hebben deze capsules blijkbaar wel een gunstig effect op mijn cyclus! Rekening houdende met de laatste bloeding zou ik mijn eisprong zelfs pal op de 14de dag krijgen! Dus: slikken allemaal! @ Nata: wel opletten dat je geen overdosis vitamine E binnen krijgt hé!?
Is misselijkheid ook een bijwerking van deze capsules. Ben namelijk vandaag zo misselijk als de pest! Ik slik ze nu net 4 dagen...