ik heb eigenlijk weinig symptonen alleen dat ik al een paar dagen een beetje ziekjes was maar dacht dat ik de griep kreeg tot 24-1 toen dacht ik ik moet het nu weten heb 26-1 een feestje en wil weten of ik een wijntje kan drinken ja of nee en toen kwamen er 2 dikke strepen! ik had al in de laatste week van dec pijn aan mijn borsten en nu nog dus misschien ben ik al langer zwanger maar maandag kan ik de verloskundige bellen en dan hoop ik op een snelle echo
Gefeliciteerd Shania! Niemand die ook last heeft van misselijkheid? Ik dacht misschien komt het van die capsules. Heb nu al drie dagen last van een soort buikpijn. Dacht eigenlijk dat ik gisteren al ongesteld zou worden aangezien ik één druppel met roze bloed verloor maar daarna was het weer weg. Gisteren naar de bios gegaan en daar hield ik het niet meer van de misselijkheid. Ik hoop dat ik snel ongesteld word dan heb ik tenminste zekerheid. Heb pas een miskraam gehad en weet dus niet echt wanneer ik ongesteld moet worden. Me temp is na mijn miskraam ook niet gedaald en dus ook nog steeds hoog. Het is echt vreemd.
ik dacht dus ook ongi te worden omdat ik 1 dag bruin verlies had en was niet lekker buikpijn misselijk enz maar dacht de griep heerst dus die zal ik dan ook wel krijgen heb maar gewoon een test gedaan en zie resultaat ik was een week aan de tarwekiem capsules
toen ik de pillen slikte was ik wel misselijk maar was niet veel later zwanger. Normaal gesproken, ook bij een zwangerschap helemaal geen last van misselijkheid, dus dacht inderdaad ook wel dat het door de pillen kwam!
Ik ben gisteren en vandaag ook wel erg misselijk maar heb net minder capsules geslikt (maar 1 per dag ipv 3), denk dus niet dat het bij mij aan de tarwekiemolie ligt.
Nou ik denk dat ik er over een weekje dan maar een testje tegenaan gooi (als de duiveltjes me niet voor zijn)...
Ik slik de tarweoliecapsules nu een dag of 10. Ik ben nu veel heftiger ongesteld geworden. Vooral de eerste dag voelde ik het eruit druipen, dat heb ik normaal niet. De 2e dag was ook heftig en nu de 3e dag is het al bijna voorbij. Zou dat van die pillen kunnen komen?
vraagje aan de meiden die zowel tarwekiemolie en Etos Zwanger Worden slikken, nemen jullie 1 of twee capsules tarwekiemolie?
Ik slik er bij mijn ontbijt 1 en bij m ijn avond eten! En afgelopen vrijdag avond begonnen....maar ik merk nog nix...!
@ Esther: ik heb zo'n potje tarwekiemoliecapsules van Kruidvat. De aanbevolen hoeveelheid daarvan is: 3x daags 1 capsule. Ik slik ook Etos Zwanger Worden. Maar ik neem daarnaast 1x per dag zo'n tarwekiemoliecapsule. Ik ben anders bang dat ik teveel vitamine E binnenkrijg (in Etos Zwanger Worden zit namelijk vitamine E en in je dagelijkse eten ook). In tarwekiemolie schijnt namelijk nogal veel vitamine E te zitten. Teveel vitamine E kan giftig zijn.
@Tarwekiemolie bevordert de doorbloeding dus dat zou best eens kunnen. Ik ben er nu achter dat er in mijn decadente potje van Dr. Vogel 300 mg tarwekiemolie per capsule zit. Iemand waarschuwde voor niet meer dan 350 mg per dag en ik slik ook nog Dagravit voor het foliumzuur (belangrijk als je aan de pil geweest bent en überhaupt voor 50% minder kans op aandoeningen van het zenuwstelsel van het ongeboren kindje) en daar zit ook nog 10mg vitamine E per tabletje in. Dus samen slik ik 310 mg vitamine E en dan krijg ik via mijn voeding natuurlijk ook nog wat binnen. Ben erg benieuwd of dit topic statistisch gezien veel zwangeren brengt door al dat geslik! Het is in ieder geval gezond dus -het is al zo vaak gezegd- baat het niet dan schaadt het niet!
@Be Happy, precies! Ik neem er nu ook maar 1 (ook van kruitvat)omdat ik bang ben dat ik anders teveel neem. Maar ik was nieuwsgierig of ik er misschien toch niet beter 2 kon nemen. Pff lastig.
ik heb het Kruitvat net een mail gestuurd met het vitamine E vraagstuk. Ben benieuwd. Zodra ik antwoord heb dan plaats ik het uiteraard ook hier.
ik heb het Kruitvat net een mail gestuurd met het vitamine E vraagstuk. Ben benieuwd. Zodra ik antwoord heb dan plaats ik het uiteraard ook hier.
Ik ben zeker benieuwd hoeveel vit. E er nu precies in die tarwekiemoliecapsules zit. Ik heb ze van de Tuinen en op het potje staat: 1 tot 3x daags een capsule. Ik houd het nu maar bij 1 per dag.