tarwekiemoliecapsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proekie, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik slik ze nu ook sinds drie dagen ben benieuwd. Merk nog niks.

2. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik heb eigenlijk weinig symptonen alleen dat ik al een paar dagen een beetje ziekjes was maar dacht dat ik de griep kreeg tot 24-1 toen dacht ik ik moet het nu weten heb 26-1 een feestje en wil weten of ik een wijntje kan drinken ja of nee en toen kwamen er 2 dikke strepen!
    ik had al in de laatste week van dec pijn aan mijn borsten en nu nog dus misschien ben ik al langer zwanger maar maandag kan ik de verloskundige bellen en dan hoop ik op een snelle echo

3. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Shania!

Niemand die ook last heeft van misselijkheid? Ik dacht misschien komt het van die capsules. Heb nu al drie dagen last van een soort buikpijn. Dacht eigenlijk dat ik gisteren al ongesteld zou worden aangezien ik één druppel met roze bloed verloor maar daarna was het weer weg. Gisteren naar de bios gegaan en daar hield ik het niet meer van de misselijkheid. Ik hoop dat ik snel ongesteld word dan heb ik tenminste zekerheid. Heb pas een miskraam gehad en weet dus niet echt wanneer ik ongesteld moet worden. Me temp is na mijn miskraam ook niet gedaald en dus ook nog steeds hoog. Het is echt vreemd.

4. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik dacht dus ook ongi te worden omdat ik 1 dag bruin verlies had en was niet lekker buikpijn misselijk enz maar dacht de griep heerst dus die zal ik dan ook wel krijgen heb maar gewoon een test gedaan en zie resultaat ik was een week aan de tarwekiem capsules

5. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ik ben benieuwd... Ik weet het ook niet. Misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek?

6. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    toen ik de pillen slikte was ik wel misselijk maar was niet veel later zwanger. Normaal gesproken, ook bij een zwangerschap helemaal geen last van misselijkheid, dus dacht inderdaad ook wel dat het door de pillen kwam!

7. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Oke... Dan zal ik de misselijkheid op de pillen gooien. Beter dan mezelf gek maken haha!

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik ben gisteren en vandaag ook wel erg misselijk maar heb net minder capsules geslikt (maar 1 per dag ipv 3), denk dus niet dat het bij mij aan de tarwekiemolie ligt.

9. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Nou ik denk dat ik er over een weekje dan maar een testje tegenaan gooi (als de duiveltjes me niet voor zijn)...

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik slik de tarweoliecapsules nu een dag of 10. Ik ben nu veel heftiger ongesteld geworden. Vooral de eerste dag voelde ik het eruit druipen, dat heb ik normaal niet. De 2e dag was ook heftig en nu de 3e dag is het al bijna voorbij. Zou dat van die pillen kunnen komen?

11. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    vraagje aan de meiden die zowel tarwekiemolie en Etos Zwanger Worden slikken, nemen jullie 1 of twee capsules tarwekiemolie?

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik slik er bij mijn ontbijt 1 en bij m ijn avond eten!

En afgelopen vrijdag avond begonnen....maar ik merk nog nix...!

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Esther: ik heb zo'n potje tarwekiemoliecapsules van Kruidvat. De aanbevolen hoeveelheid daarvan is: 3x daags 1 capsule. Ik slik ook Etos Zwanger Worden. Maar ik neem daarnaast 1x per dag zo'n tarwekiemoliecapsule. Ik ben anders bang dat ik teveel vitamine E binnenkrijg (in Etos Zwanger Worden zit namelijk vitamine E en in je dagelijkse eten ook). In tarwekiemolie schijnt namelijk nogal veel vitamine E te zitten. Teveel vitamine E kan giftig zijn.

14. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Tarwekiemolie bevordert de doorbloeding dus dat zou best eens kunnen.

Ik ben er nu achter dat er in mijn decadente potje van Dr. Vogel 300 mg tarwekiemolie per capsule zit. Iemand waarschuwde voor niet meer dan 350 mg per dag en ik slik ook nog Dagravit voor het foliumzuur (belangrijk als je aan de pil geweest bent en überhaupt voor 50% minder kans op aandoeningen van het zenuwstelsel van het ongeboren kindje) en daar zit ook nog 10mg vitamine E per tabletje in. Dus samen slik ik 310 mg vitamine E en dan krijg ik via mijn voeding natuurlijk ook nog wat binnen.

Ben erg benieuwd of dit topic statistisch gezien veel zwangeren brengt door al dat geslik! Het is in ieder geval gezond dus -het is al zo vaak gezegd- baat het niet dan schaadt het niet!

15. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    @Be Happy, precies!
    Ik neem er nu ook maar 1 (ook van kruitvat)omdat ik bang ben dat ik anders teveel neem.
    Maar ik was nieuwsgierig of ik er misschien toch niet beter 2 kon nemen.
    Pff lastig.

16. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ik heb het Kruitvat net een mail gestuurd met het vitamine E vraagstuk.

Ben benieuwd.

Zodra ik antwoord heb dan plaats ik het uiteraard ook hier.

17. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ik heb het Kruitvat net een mail gestuurd met het vitamine E vraagstuk.

Ben benieuwd.

Zodra ik antwoord heb dan plaats ik het uiteraard ook hier.

18. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    oeps sorry

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh, daar ben ik ook benieuwd naar! :)

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik ben zeker benieuwd hoeveel vit. E er nu precies in die tarwekiemoliecapsules zit. Ik heb ze van de Tuinen en op het potje staat: 1 tot 3x daags een capsule. Ik houd het nu maar bij 1 per dag.

Deel Deze Pagina