Karwei houten speelkeuken. Ervaringen gevraagd.

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zie deze week in de folder van de Karwei een houten speelkeuken staan. Nu hebben we die van de Ikea ook in onze gedachten, maar wil graag weten of hier meiden zijn die ervaringen hebben met de speelkeuken vd Karwei? Hoe bevalt deze?

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hij is overigs van Woodbefun.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Deze bedoel ik.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben zoiets, maar dan een oude versie, 3 jaar geleden bij de Karwei gekocht, maar hier lag hij zo uit elkaar. Milan was er één keer tegenaan gevallen en toen lag er al een deur uit. Kon wel teruggezet worden maar niet echt stevig want er was een stukje afgebroken. En een paar weken later brak het hele bovenstuk af.

Op zich was 't wel een leuk keukentje, maar écht niet stevig. Met mijn (wilde ;)) kinderen vind ik het geen aanrader.

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn zoontje had het keukentje van karwei ook. Ook de oude versie, 3 jaar geleden gekocht.
    Is hier heel goed bevallen, heel veel mee gespeeld. Is nog steeds prima, maar de laatste tijd speelde hij er minder mee en nu staat het keukentje bij mijn ouders op zolder.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik lees mee want ben voor mijn jongens ook op zoek naar t keukentje. vind die van Ikea wat prijzig.. maar op mp gaan ze voor meer dan! nieuwprijs weg! toch ook te gek voor woorden..
    maar goed ;)

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik twijfel, vind stiekem die vd Ikea leuker.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ik ook! ben net ff opzoek gegaan naar de folder. deze is drukker! die van de ikea rustiger en als je geen c1000 spaarkaart hebt maken die 3 tientjes ook niet veel uit.. toch?

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nee dan betaal je 49 hè, geen 69. Net nog voor gebeld. Hier zitten wel weer kook-accessoires bij. Deze moet je bij de Ikea er ook nog bij kopen. Bij Ikea komen we totaal op €105 uit ;)

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hmm lastig.. weet niet hoe jij je huis hebt ingericht als t vrij strak is dan past die van ikea beter ;) maar weet niet wat je budget is natuurlijk.. ;)
    stiekem ben ik fan van ikea :p

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

tot nu toe goed. hij heeft hem net van zijn verjaardag gehad:D

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat ik belangrijk vond aan het keukentje is dat die tegen stootje kan, kids klimmen overal op en in etc..

ikea keukentje beviel goed.. daar kan je zelf op gaan staan zonder dat pootjes doorzakken

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ikea is idd stevig en kwaliteit, die van miss Nurke is ook leuk.
    Ben ook al ee ntijdje op mp aan t speuren maar kan nog niks naar mn zin vinden.

TS wat ook een tip is een kastje / oventje die als een deurtje open gaat en niet naar beneden, daar gaan ze nl ook op staan en knapt het af!

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Net even snel bij de Karwei wezen kijken. Daar stond hij in elkaar gezet. Wat een klein ding zeg! Deze valt dus af. Morgenavond even met mijn man naar de Ikea.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Succes! ik hoorde idd gister van mn vriendin dat deze erg laag is! veel plezier bij Ikea!

18. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Succes bij de Ikea!
    En de accessoires kosten bij de Ikea ook echt niet veel, kun je het keukentje wel heel leuk mee aankleden.

19. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ooh ik wilde 'm ook halen :O!

20. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Zou het niet doen mop, valt echt tegen in het echt...
    Nikki is een echte polderkerel, die heeft hem zo stuk (Zoals het filmpje gister op mijn FB in haar kinderstoel ;)

Deel Deze Pagina