Wat een hufters lopen er toch rond zeg! Fijn dat je het belangrijkste terug hebt en gelukkig had je het as van je zoontje meegenomen! Je moet er toch niet aan denken dat het as van je zoontje in vreemde handen was. Sterkte gewenst! Wat een prachtige foto van zijn mooie volmaakte handje.
Het word steeds gekker hoor! Toen bij mijn schoonzus de behandeling gestopt werd(hartstilstand) en dat alle machines uitgezet werden, waren mijn broer en ouders daarbij..op t moment dat alles gebeurde zijn alle tassen uit de familiekamer, een deur verderop gejat...alle fotos weg..mijn moeder had extra geld gepint, omdat ze natuurlijk niet wist hoe lang alles ging duren....echt zo brutaal! Tas is ook terug gevonden trouwens, maar dan leeg...
Wat fijn dat je de sen terug ebt die voor jullie enorm belangrijk zijn! Mijn tas was op school gestolen. Wat heb ik gehuild om de fotos van mijn vader en moeder die in mijn portomenee zaten (ouders zijn overleden). Na een week of twee werd mijn broer gebeld door iemand. De persoon die belde kende weer iemand anders die bij de roteb werkte en vond in een vuilnisbak mijn portomenee. Hij herkende mijn ouders. Vertelde het aan een vriend van mijn broer. En die belde dus mijn broer. Zo dus mijn fotos terug gekregen. Dat was echt een wonder voor mij.
Wat vreselijk zeg, dat ze het lef hebben om zelfs bij een crematorium je auto open te breken. Het is natuurlijk nooit goed, maar een beetje respect voor mensen die verdriet hebben, lijkt me toch wel het minste wat er moet zijn. Gelukkig heb je iig je spullen terug die een emotionele waarde voor je hebben en had je de as bij je. Ik moest trouwens wel een paar keer sliken van je foto; indrukwekkend. Sterkte met het verlies van jullie dierbare zoontje.
ongelooflijk dat er mensen zijn die echt zo gewetenloos zijn, ik kan me er "gelukkig misschien" niks bij voorstellen. Wat fijn dat je toch nog je dierbare spulletjes terug hebt gevonden, die dure apparaten zijn te vervangen, foto's niet.
pfff ik sluit me bij iedereen aan. wat verschrikkelijk! Verder wil ik jullie heel veel sterkte wensen.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, die doen me goed. Ik blijf het een laffe streek vinden, maar zal in het vervolg een stuk voorzichtiger zijn... De auto is gerepareerd en de tas is opgehaald....
Mijn God wat verschrikkelijk voor je ook dat nog erbij! Wat een figuren, als we er achter komen wie het zijn zou ik ze persoonlijk wat aan komen doen :x je kan je persoonlijke eigendommen gewoon geen seconde uit het oog verliezen want dan komt er gelijk iemand je spullen jatten. Gelukkig is je tas nu weer terecht, en heb je je as telkens bij je gehad.. Had anders nóg erger geweest.. Dat dit maar de laatste ellende is die je pad heeft gekruist. Knuffel!
@ babyengel dankjewel voor je lieve berichtje, ik ben zo blij dat ik de as in mijn binnenzak gedaan had....... Moet er niet aan denken brrrr.
jeetje wat een laffe streek. Gelukkig had je het as van je zoontje bij je. Alle spullen met emotionele waarde is gelukkig weer terug. Heel veel sterkte meid!
oh wat vreselijk! wat een schaamteloze figuren! goede intuitie heb je gehad door het as van jullie zoontje bij je te houden!! echt te erg dit! hoop dat jullie alsnog de waardevolle spullen zoals bidprentjes en foto's terug zullen krijgen! heel veel sterkte!
Yvon1893 sterkte nog!! Ik ben blij voor je dat de tas gevonden is. Gelukkig dat de fotos en de bidprentjes er nog in zaten.
jeetje wat vreselijk! Ik hoop dat de daders in ieder geval doorhebben wat ze jullie hebben aangedaan en zich daar vreselijk schuldig over blijven voelen! ik zie dat de belangrijkste dingen terecht zijn! wat een opluchting!