Hoi meiden, Wij hebben een zwarte leren bank,en eigenlijk is het nog een moderne bank maar die kleur vind ik niet mooi meer Dus ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met leren banken/stoelen verven? Of blijft dat niet mooi?
Hier hele slechte ervaring mee dus mijn eerste reactie is niet doen. Wij hadden ook een leren bank, bruin die wilde ik zwart. Alles netjes gedaan volgens de gebruiksaanwijzing. Hele bank verpest plakte gigantisch na het verven je kon er niet meer op zitten. En dit bleef moest er gewoon een kleed over leggen. Wij hebben uiteindelijk een nieuwe bank moeten kopen.
Alleen als het echt leer is en dan nog... Een bank heeft veel meer te voortduren dan een stoel.... Annie Sloan ben ik helemaal geen fan van wat een verschrikkelijk p**p mensen! Ze doen daar niet aan klachten, dat is het risico volgens hun maar ze geven wel het advies. Ik zou zeker voor een ander merk gaan, goed advies, er zijn een aantal winkels die voorbeelden hebben staan. Heb je een foto van de bank? Dan kan ik zien hoe strak het leer is. Ik kan je wel advies geven, wij verkopen een ander merk.