ik had ook nog in mijn tas: - 2 schone shirtjes voor mijn vriend ( die zweet nogal gauw) bah lig je net te bevallen en als hij dan heel lief naast ej kotm zitten om met een washandje op je hoofd te deppen.... hihihi - wat liga/ voor mijn vriend, niet overal is het zo dat de partner iets te eten krijgt in het ziekenhuis en is de keuken nog wel open middernacht? - lippenbalsem - paar extra sokken vanwege koude voeten tijdens het bevallen - telefoonnummer van de kraamzorg - telefoonnummer van de drukker voor de kaartjes - speentje voor de baby xxx
Dit is mijn lijstje Ziekenhuiskoffertje: · 1 of 2 shirts om in te bevallen · schone kleren · 5pyjama voor na de bevalling · toiletspullen · slippers/pantoffels · kleertjes (maat 50/56) en een warme omslagdoek of dekentje voor de baby · fototoestel · mobiel + oplader · badjas · labello · tijdschriften + Laptop · verzekeringspasjes, paspoorten voor aangifte · de controlekaart van de verloskundige · euromunt voor de rolstoel · maxi cosi + voetenzak
paspoort voor aangifte??? Dat doet mijn man toch de volgende dag??? Het ligt er erg aan hoe je gaat bevallen want als je KS krijgt hoef je geen maxicosi bij je te hebben...
Je kan ook in het ziekenhuis aangeven en als je dan over dag bevalen bent kan je dat meteen doen met ze 3 . Dus dan is Paspoort en trouwboekje wel handig