Tegen elk aannemelijk bod, eventuele verzendkosten voor de koper. Ik heb ook nog tassen van andere maatjes in de aanbieding. Het betreft kleding die ik bewaard heb na de geboorte van mijn dochter voor als ons tweede kindje een meisje zou zijn. Dit is echter een jongen geworden, vandaar. Kleding wordt hier met Neutral gewassen, gaat niet in de droger. We roken niet en hebben geen huisdieren. Set kleding maat 68 Z.g.a.n. (enkele keer gedragen, in nieuwstaat): -jurkje wit met roze bloemetjes, Bakkeboe -shirtje korte mouw wit, Bakkeboe -romper paars korte mouw, H&M -mouwloos shirtje wit met roze bloemetje, Prenatal -shirtje zachtgroen met leuke details, Baby Girl -paarse broek, Baby Blue Gebruikt (enkele keren gedragen, nog zeker geschikt voor een tweede ronde): -broek babyrib bruin met rood, Prenatal -shirt lange mouw wit met roze applicatie -oudroze shirt lange mouw met roeshes, Bakkeboe -shirt roze lange mouw, Baby Club -shirt roze met applicatie van boom met paard lange mouw -shirt lange mouw met applicatie boom met uil -shirt lange mouw rood met witte stipjes, Prenatal -shirt lange mouw roze met roeshes, Bakkeboe -jurkje groen met bloempje, Bakkeboe - donkerblauwe jeans met leuke details, Bakkeboe -Roze zomerbroek lang -donkerblauwe gevoerde broek, Prenatal - lange witte legging, Prenatal -wit gebreid overslagvestje, Baby Girl -romper lichtroze lange mouw, H&M
Ik kan een foto mailen naar je mailadres. Als je me het adres doorgeeft via een berichtje en om welke maat/maten het gaat dan zal ik een foto sturen. Op dit moment vraag ik geïnteresseerden om een redelijk bod. Ik hoef niet de hoofdprijs, maar gezien de staat van de kleding en hoeveelheid hoop ik dat ik voor wat het wel opbrengt wat spul voor mijn manneke kan kopen.
Hier trouwens de link naar Marktplaats, daar heb ik zojuist de foto aan toegevoegd. Het grootste deel van de kleding staat op de foto. Marktplaats.nl > pakket kleertjes / kleding - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68