Tegen elk aannemelijk bod, eventuele verzendkosten voor de koper. Ik heb ook nog tassen van andere maatjes in de aanbieding. Het betreft kleding die ik bewaard heb na de geboorte van mijn dochter voor als ons tweede kindje een meisje zou zijn. Dit is echter een jongen geworden, vandaar. Kleding wordt hier met Neutral gewassen, gaat niet in de droger. We roken niet en hebben geen huisdieren. Set kleding maat 74 Nieuw(ongedragen): -romper roze met spagettibandje, Hema -romper wit met spagettibandje, Hema -romper crème lange mouw met kol -romper roze korte mouw, Hema Z.g.a.n. (enkele keer gedragen, in nieuwstaat): -shirt korte pofmouw hardroz,. Prenatal -shirt korte pofmouw lichtroze, Prenatal -paars vest, Hema -shirt lange mouw met streepjes grijs/groen/paars -broekje dikkere stof katoen -bloesje wijdvallend modelletje grijs met paars bloempje, Hema -longsleeve met kol roze -longsleeve roze, H&M -romper wit spagettibandje, Hema -romper roze spagettibandje, /hema -romper grijs/roze lange mouw, Prenatal -romper paars lange mouw Hema -romper paars lange mouw, Hema -linnen tuniekje met leuke opdruk wit, Frendz Gebruikt (enkele keren gedragen, nog zeker geschikt voor een tweede ronde): -oudroze romper lange mouw, Prenatal -romper korte mouw wit/roze, Hema -slaapzak mouwloos maat 90 met bloempjes en vlindertjes, Prenatal -slaapzak mouwloos maat 90 met bloempjes, Prenatal -romper lange mouw wit, Hema -longsleeve bordeaux, L.O.G.G. -zwarte jurk lange mouw, Hema - longsleeve met vlinders, Prenatal -legging grijsgeruit, Bakkeboe -longsleeve groen, Baby Club -longsleeve donkerblauw, Prenatal -longsleeve paars, H&M -tuniek dubbellook donkergrijs met lichtgrijs, Villa Happ -babyrib donkergrijze broek, Bakkeboe -vestje donkerblauw met paars -longsleeve met roeshes blauw/paars gestreept -roze broek stretch, Prenatal -roze jeans, Hema
Aan andere geïnteresseerden vraag ik op dit moment een redelijk bod. Het is heel goede kleding en veel, ik heb er zojuist een foto van gemaakt die ik eventueel kan mailen naar je mailadres. Ik hoef niet de hoofdprijs, maar voor wat het wel opbrengt kan ik weer voor mijn manneke spullen kopen. Dus graag bieden of eventueel je e-mailadres naar me sturen, dan kan ik een foto sturen.
Hierbij trouwens de link naar Marktplaats waar ik zojuist de foto ook aan heb toegevoegd: Marktplaats.nl > pakket kleertjes / kleding - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74