hallo meiden, ik heb een mooie tas voor naar het werk mee te nemen, maar er zit maar 1 vakje in,iedere dag dus weer zoeken naar sleutels,zakdoekjes,handcreme enz. wie heeft een super fijne tas met veel vakjes? en weet waar ik zo een tas kan kopen? ik wil er max 50 euro aan uitgeven ongeveer
Om dan vervolgens ieder zakje te moeten na lopen voor dat ene dingetje Ik zou zeggen Wehkamp.nl, bol.com maar ook van haren of Scapino. H&M. Zara
Ik heb deze... Heel fijne tas met vakjes, koord met haakje voor je sleutels, afneembaar. Geweldig : https://www.zalando.nl/hedgren-inner-city-fanzine-schoudertas-black-hd351h038-q11.html Als het goed is is er ook een kleinere maat, die zal waarschijnlijk rond jouw budget zitten. .
Ik ga niet zeggen dat ik nou een fantastisch geheugen heb maar met dat soort dingen dan weer wel. Ik onthou echt precies wat waar zit en op wat voor manier. Oké de eerste dag is het even zoeken (net als dat ik een nieuwe portemonnee heb), maar daarna zit het echt goed in m’n systeem hoor.
Ik zocht de tas die ik had; een kippling look-a-like van ali -met eigenlijk té veel vakjes, want ik ben dan inderdaad zo'n type die dan niet meer weet in welk vakje dat ene ding zat.. maar ik kwam deze nu tegen: https://nl.aliexpress.com/item/1005001894238629.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.43c01a38VrZHFw&algo_pvid=7ff92383-22c1-435a-a52a-8d991efdf50f&algo_expid=7ff92383-22c1-435a-a52a-8d991efdf50f-49&btsid=2100bb4a16093234052158965ed9d9&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ en denk dat ik die zelf maar ga bestellen maar kipling heeft ook veel tassen met veel vakjes...
Daarom heb ik gewoon een rugtas. Eentje van Dakine. Ik ben een vrouw zonder handtas, ik vind dat zo niet nuttig.
En een bag in bag tas? Dan kan je ook nog makkelijk wisselen naar een andere tas? Ff googelen en je vind ze in verschillende maten en prijzen.
Haha hier hetzelfde. Tas op m'n rug en gaan, vind ik veel handiger dan een schoudertas. Voor nette gelegenheden heb ik wel gewoon een schoudertas.
Ik heb een luiertas met heel wat vakjes Kun je zowel als schoudertas dragen als met twee hengels in je hand. Ziet er erg leuk uit en al zeg ik het zelf kun je er zéker mee over straat zonder dat het voor de rest van de wereld overduidelijk een luiertas is. PS: ik draag m nu nauwelijks meer (alleen als we met de auto weggaan en we schone kleding vd kids meenemen), maar dat komt puur omdat ik geen tassenvrouw ben